Norsk
Gamereactor
nyheter
God of War: Ragnarök

Alt om God of War: Ragnaröks fantastiske musikk

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Selv om vi ikke har fått eller kommer til å få en glimrende dokumentarfilm som God of War sin Raising Kratos har PlayStation Studios og Santa Monica Studio vært relativt åpne om utviklingen av God of War: Ragnarök gjennom kortere videoer. Etter å ha lært mer om historien, skuespillerne, både gamle og nye karakterer og kampsystemet har tiden kommet for å rette fokuset mot den nydelige musikken i spillet.

I dagens video får vi høre komponisten Bear McCreary og noen av de andre utviklernes tanker om å lage musikken i God of War: Ragnarök, noe som blant annet betyr informasjon om hvordan Atreus' kjenningsmelodi ble skapt, hvordan musikken i seg selv reflekterer og forteller en historie og prosessen med å få til dette under en pandemi.

Som forrige gang er det viktig å bemerke at videoen røper et par av overraskelsene i spillet, så har du ikke kommet mer enn en time eller noe ut eventyret kan det være lurt å spare denne til senere.

HQ
God of War: Ragnarök

Relaterte tekster

0
God of War: RagnarökScore

God of War: Ragnarök

ANMELDELSE. Skrevet av Eirik Hyldbakk Furu

Med langt mer varierte fiender og opplevelser, flere valgmuligheter og ikke minst en fantastisk historie pakket inn i enestående grafikk og lyd er dette - om mulig - bedre enn forgjengeren.



Loading next content