Norsk
Gamereactor
nyheter
Assassin's Creed

Assassin's Creed-skaper unnskylder for spillets bruk av tårn

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Det var det første Assassin's Creed som grunnla den populære designfilosofien om at spilleren må bestige tårn for å kartlegge spillets åpne verden. Det var noe som ble brukt i mange spill i serien etterfølgende, og noe som til og med skulle smitte over til andre populære spillserier.

Men det var også noe som spillerne fant slitsomt og irriterende, og nå unnskylder mannen som designet dem. Patrice Désilet var regissør på de første to spillene i Assassin's Creed-serien, og i et intervju med Destructoid forteller han at han nå angrer.

"A little bit! If you're going to spend years on something I hope that happens. Breath of the Wild, wow! That was a game where you could do anything, once you finished the first half hour or so. Now, you're going to just climb towers and unfog the rest of the map. Sorry - it's my fault!"

Assassin's Creed

Relaterte tekster

Assassin's CreedScore

Assassin's Creed

ANMELDELSE. Skrevet av Adrian Berg

Leiemorderen Altair er tilbake på PC. Vi tar nok en gang på oss den hvite kappen, og gjør oss klar for å drepe.

Assassin's CreedScore

Assassin's Creed

ANMELDELSE. Skrevet av Thomas Tanggaard

Midtøstens fremste leiemorder viser hvordan man skal rydde opp i verdens tøffeste nabolag. Les anmeldelsen innenfor.



Loading next content