Norsk
Gamereactor
esports
Counter-Strike: Global Offensive

BLAST.tv har inngått samarbeid med tre forskjellige brennevin

Alt for major-turneringen i Paris.

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Snart arrangerer Counter-Strike: Global Offensive sin aller siste Major, når Paris Major arrangeres i mai. Når vi leder opp til det monumentale øyeblikket, har organisasjonsorganet, BLAST.tv kunngjort at det har slått seg sammen med tre brennevinsmerker, som hver gjør sin esportsdebut på arrangementet.

Det er Absolut Vodka, Ballantine's Scotch whisky og Jameson Irish Whiskey som har slått seg sammen med BLAST for turneringen, der hvert tre merker sponser deler av sendingen og samarbeider om historier og innhold bak kulissene som fansen kan glede seg over.

Oliver Clarke, kommersiell direktør i BLAST, uttalte: "Vi er glade for å ha Absolut, Ballantine og Jameson om bord for BLAST.tv Paris Major, deres første storskala, kollektive esports-partnerskap. Vi ser frem til å jobbe sammen for å levere unikt innhold, digitale integrasjoner og aktiveringer til det globale spillsamfunnet på et av verdens mest ærverdige og populære esports-arrangementer. "

Paris Major vil inneholde en premiepott på 1,25 millioner dollar og vil bli avholdt på Accor Arena i byen mellom 8. og 21. mai.

Counter-Strike: Global Offensive

Relaterte tekster

Counter-Strike: Global OffensiveScore

Counter-Strike: Global Offensive

ANMELDELSE. Skrevet av Mathias Holmberg

Et av verdens største flerspillerspill er tilbake, og vi har handlet våpen, desarmert bomber, reddet gisler og satt karakter på Valves nyeste...



Loading next content