Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk

Posts tagged in "DLC" category

    • Mats2468
    • Skrevet av Mats2468 den 9 januar 2018 klokken 19:10
    • Har mikrotransakjoner gått for langt?

    • Jeg vet, jeg vet... Det har vart i mange år, og det gir seg enda ikke. Hvordan oppstod mikrotransakjoner til spillbransjen? Vel, det kan jeg forklare deg hvordan det kom. Mange mener det var EA som startet det hele, men det er helt feil, for det er nemlig Bethesda som startet denne dritten, og spillet dem la til mikrotransakjoner var Elder Scrolls 4: Oblivion. Det var blant annet skins til hestene, kostymer til karateren eller bare virtuell valuta. Det var egentlig Microsoft som hadde ideen, Bethesda hørte etter og ville satse på denne business-metoden. Etterhvert dette var effektivt, begynte flere utgivere i senere tid. Dere har kanskje legget merke til at det er alltid forskjellige priser når det kommer til virtuel valuta at prisen er som eksempel fra 20 kroner-til 829 som er høyest, og dette er ofte i free-to-play spill. Det har vært enormt mye hat i det siste pga Battlefront 2's sin progresjon system som bare går ut på pay-to-win, som også er i veldig mange spill. EA selvfølgelig har herjet med denne metoden i over 9 år siden FIFA 09's ultimate team. Jeg vil si at DLC har også gått for langt siden hvert eneste spill, idag så inneholder det DLC som man kan kjøpes tilgjengelig. Mange brukere fra Reddit har i tillegg snakket mye dritt om utgiverne idag for dems grådighet til gamere som er utsatt for dette, og dette skjønner jeg veldig godt. Det er mye jeg vil snakke om men det vil ta evigheter...
    • stikox93
    • Skrevet av stikox93 den 9 mai 2015 klokken 17:18
    • Splatoon - Førsteinntrykk

    • Jeg sto opp klokken 5 i dag for å få med meg første demorunde på et spill jeg har vært kritisk til siden jeg så avsløringen. Jeg har syntes det har sett ut som en døll versjon av paintball uten den tilfredstillende følelsen å skyte noen i ræva.
    • stikox93
    • Skrevet av stikox93 den 25 april 2015 klokken 00:45
    • Mario Kart 8 x Animal Crossing DLC pack 2

    • Da var tiden endelig kommet, jeg har brukt to dager på å irritere meg grønn over hvor sabla raskt 200cc er, samtidig som man har kost seg med de 16 nye banene, fire nye kjøretøyene og tre nye karakterene. Mario Kart 8 har nå 37 spillbare karakterer (Om man tenker Villager som 2)
    • stikox93
    • Skrevet av stikox93 den 17 april 2015 klokken 19:02
    • SSB4 - Mewtwo. Inntrykk

    • Noen ganger er det greit med litt kontakter. Jeg gav min 3DS Club Nintendo kode til en britisk kamerat av meg, og siden han bare hadde Wii U versjonen fikk jeg nedlastningskoden til Mewtwo for en dag siden.
    • stikox93
    • Skrevet av stikox93 den 16 januar 2015 klokken 21:19
    • Tanker om New Nintendo 3DS og Nintendo Direct

    • Det første som virkelig irriterer meg med nye konsollen til Nintendo er navnet. New Nintendo 3DS er et så dårlig navn at det får Wii U til å virke genialt. En ting Nintendo har problemer med er å navngi konsollene sine for tiden. Jeg må innrømme at jeg siklet endel over Majoras Mask Limited Edition versjonen though. Har dessverre ikke råd til den. Elsker at man kan skifte ut coverplatene på den normale versjonen!
    • stikox93
    • Skrevet av stikox93 den 13 november 2014 klokken 17:08
    • Mario Kart 8 x The Legend of Zelda

    • Da var dagen kommet, første jeg gjorde når jeg kom hjem var å sette på Wii og laste ned den første DLC pakken til Mario KArt 8, 3 nye karakterer, fire nye kjøretøy og 8 nye baner skulle vise seg til å være noe av det beste Nintendo har gjort på lang tid. Blir lett å vite hva jeg skal gjøre resten av helga
    • projecthammer
    • Skrevet av projecthammer den 14 august 2014 klokken 18:58
    • Utviklerne har ikke tid lenger!

    • Jeg skal komme med et par påstander om spillindustrien idag. Den første er: Utviklere har ofte ikke tid til å gjøre spill ferdig før de gis ut. Den andre er: Den tiden som utviklere egentlig burde brukt på å gjøre spill helt ferdig blir brukt til å lage nedlastbart innhold som vi kundene kanskje burde fått gratis.
    • Bernt Erik
    • Skrevet av Bernt Erik den 1 august 2014 klokken 13:25
    • Blir vi for fristet til å bruke mer penger?

    • Opp igjennom mange års spilling har jeg brukt en del ekstra penger på spill enn de ordinære utgiftene spillene har hatt. Da tenker jeg spesielt på tilleggspakker pluss ekstra ting og tang. Et spill jeg føler på kroppen at jeg kommer til å bruke ekstra penger på er Watch_Dogs. Er bra sikker på at det blir Season Pass på meg. Watch_Dogs er et spill jeg har stor glede av og som har underholdt utrolig mye siden det ble lansert til blant annet PC den 27. mai. Jeg er nemlig blitt hekta på Watch_Dogs og spiller ikke annet for tiden. Chicago, hackermulighetene, variasjonen og den herlige grafikken sørger for at jeg sitter spikret til skjermen når jeg har anledning.