Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk

Posts tagged in "Teknisk" category

    • Ingar Hauge
    • Skrevet av Ingar Hauge den 19 oktober 2017 klokken 08:56
    • SNES-3DS og 30-årsdag

    • Jeg visste jo at dagen måtte komme en eller annen gang, men i september var det ikke lenger mulig å unngå den: Jeg måtte si farvel til de glade 20-årene og begynne livet som 30-åring.
    • Ingar Hauge
    • Skrevet av Ingar Hauge den 10 august 2016 klokken 08:00
    • Om årets Japanferie (i korte trekk)

    • Kalenderen viser august, hvilket betyr at det er på tide å krype tilbake fra ferietilværelsen og inn i arbeidslivet igjen. Selv om tre ukers ferie kan føles litt lite, gjør det godt med en aldri så liten pause.
    • Ingar Hauge
    • Skrevet av Ingar Hauge den 13 april 2016 klokken 09:41
    • Quantum Break: A Second Opinion (PC)

    • Ettersom jeg ikke eier en Xbox One, har Quantum Break stort sett befunnet seg under radaren hos meg. Derfor var det ikke med de store forventningene jeg ga meg i kast med PC-versjonen, som ble annonsert ikke mange ukene før lanseringen av spillet forrige uke.
    • Ingar Hauge
    • Skrevet av Ingar Hauge den 29 oktober 2015 klokken 10:27
    • Farvel, NRK-lisens!

    • Jeg er en noenlunde tilhenger av NRK. Tanken om en statskanal, tilgjengelig for alle, som drives av mer enn kommersielle interesser og med plass for snevre kulturbidrag innen TV, radio og internett er god. For all del, selskapet har mer enn nok forbedringspotensiale, men utgangspunktet er i det minste godt.
    • Ingar Hauge
    • Skrevet av Ingar Hauge den 30 september 2015 klokken 09:54
    • Om PS Vita og Sony-sutring

    • Det er ikke mange dagene siden Sonys profil Shuhei Yoshida snakket om Sonys håndholdte, Playstation Vita. Yoshida uttrykte noen tanker om Vitas dårlige salgstall, konsollens labre oppslutning utenfor Japan og hvorvidt klimaet er riktig for en Vita-oppfølger. Yoshida kommenterer at mobil- og nettbrettspillene spiser det meste av det håndholdte markedet, ikke minst på grunn av alle gratisspillene, og at markedet ikke har plass til en Vita-oppfølger.
    • Ingar Hauge
    • Skrevet av Ingar Hauge den 11 august 2015 klokken 13:19
    • Trenger trådløst headset

    • Som overskriften antyder, er jeg på jakt etter et brukbart trådløst headset. Ettersom jeg poster innlegget her, sier det seg vel nesten selv at headsettet primært skal brukes til spilling.
    • Ingar Hauge
    • Skrevet av Ingar Hauge den 30 juli 2015 klokken 09:38
    • Om Wii U GamePad

    • Jeg medgir at GamePad-kontrollen til Wii U på ingen måter er den mest ergonomiske eller behagelige håndkontrollen å bruke over lengre tid mens man spiller (den ærefulle tittelen "beste håndkontroll ever" mener jeg fortsatt Gamecube-kontrollen stikker av med). Skal man sitte med Wii U over lengre tid og drive med presisjonsspilling, er det uten tvil Pro Controller som er den beste å bruke.
    • Ingar Hauge
    • Skrevet av Ingar Hauge den 19 desember 2014 klokken 11:19
    • Om jakten på ny telefon

    • Det kommer tider i alles liv der man må si farvel til trofaste, gamle tjenere og se seg om etter verdige arvtakere. Selv er jeg nå i denne fasen og speider terrenget etter en ny mobiltelefon.
    • Ingar Hauge
    • Skrevet av Ingar Hauge den 2 desember 2014 klokken 09:03
    • Om PS4, ett år senere

    • Egentlig skulle jeg ha skrevet denne posten rundt 29. november. Det var tross alt datoen for ettårsdagen til Playstation 4 her til lands. But, you know... life happens sometimes...
    • Ingar Hauge
    • Skrevet av Ingar Hauge den 1 september 2014 klokken 08:50
    • Om Wii U og harddisker

    • Gode hardware-løsninger er ikke alltid Nintendos forte. Jeg har tidligere vært forholdsvis fornøyd med de enkle og greie løsningene på diverse problemer med 3DS, men i helga har erfaringen vist at dette ikke alltid er tilfelle med Wii U.
    • Ingar Hauge
    • Skrevet av Ingar Hauge den 30 juli 2014 klokken 12:39
    • Spillkjøp ved lansering - hvorfor gidde?

    • HD Edition. Remastered Edition. Next-Gen Edition. Definite Edition. Game of the Year Edition. Revised Edition. "This is the way it was actually meant to be, but the original version didn't quite turn out this way" Edition.
    • Ingar Hauge
    • Skrevet av Ingar Hauge den 30 april 2014 klokken 20:49
    • Om frastjålet 3DS og digitalt innhold

    • Som noen av dere kanskje allerede har fått med dere, hadde jeg en aldri så liten uheldig opplevelse under forrige Japan-tur: Min Nintendo 3DS forsvant etter en togtur mellom Sendai og Tokyo. Nå, i skrivende stund, sitter jeg med en ny 3DS og laster ned igjen det digitale innholdet mitt. Prosessen dit er imidlertid ikke helt smertefri, og det er det jeg har tenkt å ta for meg her og nå. Det er ikke rent umulig at min opplevelse kan være med og hjelpe andre i en lignende situasjon i fremtiden.