Norsk
Gamereactor
nyheter
Bloodborne

Bloodborne-grafikken gjenskapt i Unreal Engine 4

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Den åpenbart begavede environment artisten Simon Barle har tidligere jobbet for utvikler Dice der han har bidratt på flere Battlefield-spill. Nå har han gjenskapt en del av Bloodborne, og han viser hvordan spillet kunne ha sett ut hvis det var laget i Unreal Engine 4.

Nedenfor ser du en bunke med bilder og på denne lenken finnes det en video der du får se resultatet i bevegelse. Vil du se alle bildene kan du stikke inn på hans ArtStation-side.

Er det ikke lekkert?

Bloodborne
Bloodborne
Bloodborne

Relaterte tekster

Bloodborne: The Old HuntersScore

Bloodborne: The Old Hunters

ANMELDELSE. Skrevet av Eirik Hyldbakk Furu

Får de gamle jegerene blodet til å koke igjen, eller burde de holdt seg borte? Vi har anmeldt den første utvidelsen til Bloodborne...

BloodborneScore

Bloodborne

ANMELDELSE. Skrevet av Petter Hegevall

Gamereactors svenske redaktør har trosset det faktum at han har verdens dårligste tålmodighet for å sette en karakter på et av de mer krevende spillene i historien...



Loading next content