Norsk
Gamereactor
nyheter
Burnout

Burnout 2 - snart regner det bøter

Acclaim har det med å kjøre noen hjernedøde og direkte provoserende reklamekampanjer, men den siste for Burnout 2: Point of Impact, synes flere myndigheter er direkte usmakelig. Vi har detaljene innenfor.

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt

Acclaim har det med å kjøre noen hjernedøde og direkte provoserende reklamekampanjer, men den siste for Burnout 2: Point of Impact, synes flere myndigheter er direkte usmakelig.

HQ

Shaun White hos Acclaim har fått mye pepper for Burnout 2 kampanjen de siste dagene. Firmaet har nemlig lovet å dekke de fartsbøtene som ivrige bilister idømmes den dagen spillet lanseres - nemlig 11. oktober. Dermed inviterer firmaet indirekte til at det kjøres uaktsomt selv om White hevder at dette ikke er hensikten, og selv håper at folk ikke vil ta det som en utfordring.

Den engelske regjeringen er selvsagt ikke begeistret, og flere steder som i f.eks. Department of Transport, er det ikke mye forståelse å hente for kampanjen. De ser det som et direkte angrep på det omfattende arbeidet som gjøres for å sikre de engelske veiene. Kanskje ikke så merkelig?!?

Relaterte tekster

BurnoutScore

Burnout

ANMELDELSE. Skrevet av Thomas Tanggaard

Trekkspill-kollisjoner og høyt tempo er hverdagen i Criterions blendende racer!

Acclaim ruller ut PR kanonen igjen

Acclaim ruller ut PR kanonen igjen

NYHET. Skrevet av Rasmus Berg

Firmaet som ga deg muligheten til å skifte navn til Turok og som med glede ville betale dine fartsbøter på dagen for utgivelsen av Burnout 2 er igang igjen. Denne gangen med en flokk duer og en logo.

BMX XXX er for hardcore for USA

BMX XXX er for hardcore for USA

NYHET. Skrevet av Jakob Møller

Acclaim er offer for meget dårlig omtale for øyeblikket. Først annonserer de at de vil betale alle trafikbøter utstedt den dagen racing spillet Burnout 2 kommer, og nå er de i medienes søkelys igjen, på grunn av BMX XXX.

Burnout 2 - snart regner det bøter

Burnout 2 - snart regner det bøter

NYHET. Skrevet av Rasmus Berg

Acclaim har det med å kjøre noen hjernedøde og direkte provoserende reklamekampanjer, men den siste for Burnout 2: Point of Impact, synes flere myndigheter er direkte usmakelig. Vi har detaljene innenfor.



Loading next content