Gamereactor Norge. Se de nyeste spilltrailerne, pluss ferske intervjuer fra de største spillmessene i verden. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Gamereactor
nyheter
Call of Duty 4: Modern Warfare

Call of Duty 4s Shipment var et uhell

Det lille elskede kartet var aldri ment å være med i Call of Duty 4: Modern Warfare.

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Hvert Call of Duty ser ut til å tilby sin egen utgave av flerspillerkartet Shipment i disse dager, ettersom fans strømmer til det for kaotisk og vill action. Men kartet var aldri ment å faktisk eksistere skal vi tro Call of Dutys flerspillerdesigndirektør, Geoff Smith, som i et intervju med Dexerto sier det hele var et uhell.

Når han snakket om kartet, forteller Smith:

"Det er lite lykkelige eksperiment. Ting som fungerte, ting som ikke fungerte av en eller annen grunn. Jeg tror forbannelsen i min eksistens er Shipment."

Han fortsetter å legge til at kartet var ment å være et "delt skjermkart, tilbake da det var en ting", og at det kom seg inn i Call of Duty 4: Modern Warfare som en del av spilleliste-skriptet, og da utviklingsteamet la merke til det var det for sent å trekke tilbake.

"Vår MP-leder på den tiden, da vi gikk live, glemte å [trekke] det ut, og det var ingen vei tilbake. Det var virkelig et uhell."

Mens CoD-fans enten elsker eller hater Shipment kan vi alle være enige om at CoDs historie ikke ville vært den samme uten.

Call of Duty 4: Modern Warfare

Relaterte tekster

Call of Duty 4: Modern WarfareScore

Call of Duty 4: Modern Warfare

ANMELDELSE. Skrevet av Jonas Mäki

Krig blir ikke mye mer moro enn Infinity Wards fantastiske nye spill. Jonas har lett tatt seg av supersinna terrorister i Midt-Østen, og skumle gangstere i oversette østblokk-land.



Loading next content