Gamereactor Norge. Se de nyeste spilltrailerne, pluss ferske intervjuer fra de største spillmessene i verden. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Gamereactor
nyheter
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077-utvikler innrømmer feil i spillets lineære historie

"Vi vet hvordan vi skal gjøre det bedre, og jeg forventer mer av oss."

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

En Cyberpunk 2077-utvikler mener fansen var berettiget til å kritisere spillets fortelling og dens lineære natur.

Twitch snakket CD Projekt Red-ansatt Paweł Sasko om hvordan Cyberpunk 2077 kanskje ikke hadde nok store grener i hovedhistorien. Mens utviklerne prøvde å legge inn mindre beslutninger for spilleren å gjøre, mener han mangelen på store valg som hadde klar innvirkning på verden, fikk spillerne til å føle at spillet var mer lineært.

"Jeg tror mindre grener ikke var tilfredsstillende nok," sa Sasko. "Vi som utviklere tolker ikke-linearitet på en mye bredere måte enn spillerne. Spillerne går bare ned til 'kan jeg ta helt andre valg og se helt annet innhold?'"

Sasko tok også opp The Witcher 3: Wild Hunt, og hvordan det spillet skapte større forventninger til Cyberpunk 2077s historie. "Spillerne forventet mer," sa Sasko. "De forventet mer på grunn av hvordan The Witcher 3 er bygget opp, og jeg tror at Cyberpunk har en vanvittig mengde ikke-linearitet, men jeg tror forventningene var høyere."

Hva synes du om Cyberpunk 2077s historie?

Cyberpunk 2077

Relaterte tekster



Loading next content