Norsk
Gamereactor
nyheter
Medal of Honor: Warfighter

EA skylder på Danger Close

Warfighter-fiaskoen var deres feil

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Det er ikke så lenge siden EA forklarte at de var skuffet over karakterene en ganske samstemt presse verden over ga til Medal of Honor: Warfighter. EAs egne teste viste nemlig at spillet var bedre enn hva karakterene tilsa.

Like etterpå tok EA til orde for at spillerne ikke klarte å takle realismen i actioneventyret, og at det var grunnen til det dårlige resultatet. Nå har tiden kommet for å finne en tredje syndebukk, og valget falt på Danger Close ifølge Game Informer.

- Nøkkelen er å ha dyktige folk på et prosjekt, og vi hadde ikke den nødvendige ledelsen som skulle til for å gjøre Medal of Honor fantastisk, forklarer nemlig EAs kreative leder Rich Hilleman.

Det har tidligere blitt spekulert i om spillet ble sluppet før det var ferdig og at det burde ha blitt utsatt, noe som ville gjøre dette til EAs egen feil. Det er tydeligvis EA ikke enige i, og de velger å skylde på pressen, spillerne og utviklerne.

Medal of Honor: Warfighter

Relaterte tekster

EA skylder på Danger Close

EA skylder på Danger Close

NYHET. Skrevet av Tor Erik Dahl

Først var det spillpressens feil, deretter var det spillerne, og nå pekes det en dømmende finger mot utviklerstudioet...



Loading next content