Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Ødelagt konsoll? Hva gjør du? [faq]


jeg har en 360 som fortsetter å jobbe en time etter jeg skrur den av hva gjør jeg nå???????
  • 0
Siterer marmormann:
jeg har en 360 som fortsetter å jobbe en time etter jeg skrur den av hva gjør jeg nå???????

Drar ut strømmen.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Hehe, bra svar Heretic
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Jeg har ikke fått noe igjennom så du kan lese bloggen min senere

Lagt til 2008-08-13 00:08:
Tusen takk for hjelpen ifra deg å
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Når jeg skal putte in en disk, Lukker den seg med en gang og disken får riper
  • 0
Samme skjer med meg Krempylse! Xboxen min har ødelagt mitt GTA4 spill! Kan man få noe som helst tilbake for sånt eller må jeg kjøpe et nytt?!
  • 0
Siterer MrPorcupine:
Samme skjer med meg Krempylse! Xboxen min har ødelagt mitt GTA4 spill! Kan man få noe som helst tilbake for sånt eller må jeg kjøpe et nytt?!

Du må sende in Xboxen til Microsoft med problemstillingen, så forteller de deg hva du skal gjøre med de ødelagte discene.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg trodde xboxen hadde ødelagt Bad Company cden min, den er full av riper, men den virker fremdeles. (jeg trodde problemet lå i cden, men det var cd-rommen)Før jeg viste at det var cd-rommen sa jeg ifra, og det jeg fikk til svar var at jeg kunne bytte det med et spill som stod på en liste på internettsida. Jeg gikk inn på xbox.com, så lista, og fikk meg et sjokk. "Jeg gidder ikke bytte ut et forholdsvis splitter nytt spill mot et jeg ike har lyst på!!

Her er lista:

* Crackdown™
* Fuzion Frenzy 2
* Gears Of War®
* Halo® 2
* Halo® 3
* Kameo™: Elements of Power™
* Ninja Gaiden II™
* Perfect Dark Zero™
* Project Gotham Racing® 3
* Too Human™
* Viva Piñata™
* Xbox Live® Arcade Unplugged Vol. 1
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Siterer kris2ffer:
Jeg gidder ikke bytte ut et forholdsvis splitter nytt spill mot et jeg ike har lyst på!!

Her er lista:

* Crackdown™
* Fuzion Frenzy 2
* Gears Of War®
* Halo® 2
* Halo® 3
* Kameo™: Elements of Power™
* Ninja Gaiden II™
* Perfect Dark Zero™
* Project Gotham Racing® 3
* Too Human™
* Viva Piñata™
* Xbox Live® Arcade Unplugged Vol. 1


Du og melonmannen har jo GoW da, men sånn som Crackdown og PGR 3 er jo greie spill
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Ja, men de koster jo halvparten av det Bad Company kostet. Jeg kunne fått Crackdown og PGR 3 til prisen av Bad Company. Det er nok et sinnsykt ekkelt knep fra Microsoft! Tenk å lure kundene slik da gitt!
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Siterer kris2ffer:
Jeg trodde xboxen hadde ødelagt Bad Company cden min, den er full av riper, men den virker fremdeles. (jeg trodde problemet lå i cden, men det var cd-rommen)Før jeg viste at det var cd-rommen sa jeg ifra, og det jeg fikk til svar var at jeg kunne bytte det med et spill som stod på en liste på internettsida. Jeg gikk inn på xbox.com, så lista, og fikk meg et sjokk. "Jeg gidder ikke bytte ut et forholdsvis splitter nytt spill mot et jeg ike har lyst på!!

Her er lista:

* Crackdown™
* Fuzion Frenzy 2
* Gears Of War®
* Halo® 2
* Halo® 3
* Kameo™: Elements of Power™
* Ninja Gaiden II™
* Perfect Dark Zero™
* Project Gotham Racing® 3
* Too Human™
* Viva Piñata™
* Xbox Live® Arcade Unplugged Vol. 1

Jeg lurer, hva er egentlig problemstillingen din? Jeg skjønner ikke helt? Virker Bad Company så er det jo ikke noe problem? For ordens skyld så heter det DVD og DVD-rom og ikke CD og CD-Rom på Xbox 360.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Samma det da, men jeg ringte å spurte før vi fikk xboxen tilbake. Når vi fikk den hjem igjen så det ut som det var DVD-ROMsom var defus, og cden var helt ok. Den har riper da. Em fin ring rundt, så det er et mirakel at den fremdeles virker!
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Men jeg skjønner fortsatt ikke helt. Du sier du har et spill som du trodde var ødelagt, men som fremdeles fungerer og du har fått en liste fra MS som du kan bytte det ødelagte spillet med andre spill, også klager du på lista som tilbyr spill som var halvparten så dyre som BF: BC når du ikke skal bytte det?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
ååååååååååå. Er det så vanskelig! det handler om prinsipper!!

Jeg satte discen inn i DVD-rommen og skrudde på konsollen. Det stod unplayable disc. Jeg tok ut cden og så på den. Den var full av riper. Så ringte vi til Microsoft og fortalte om problemet. Selvfølgelig trodde jeg det bar cden det var feil med og at xboxen hadde ripet den opp. Mannen fortalte oss det om listen osv.

Så etter vi hadde ringt Microsoft ville jeg teste en gang til. Da virket det ikke med noen cd. Både med eller uten riper og da forstod jeg det. Det var DVD-ROMMEN SOM VAR ØDELAGT, det vil si laserlyseleseren.

Så det jeg mener er at Microsoft kan erstatte hvilket som helst spill og du SKAL få det samme tilbake. Tenk på de som faktisk har en ødelagt disc, slik jeg trodde da jeg fikk vite om byttelisten. Det er jo selvsagt at Microsoft skal erstatte og gi det samme tilbake. Det er det jeg mener. Det er prinsipper!!!!!!!!
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Åja, nå skjønner jeg.
Trodde du hadde et slags problem jeg, ettersom det er hva denne tråden er til.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg sa bare hva som skjedde med meg da jeg TRODDE at discen var ødelagt, som det var snakk om lenger opp i tråden. Det er faktisk et problem hvis den slutter å virke en dag. Det var du som tok videre.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Siterer Andzel:
Jeg ikke ikke lov å heve kjøpet fordi da måtte han ringe Sony Ericsson så måtte de holde på med ting og tang og komme tilbake senere da kanskje jeg fikk heve kjøpet.

Lagt til 2008-08-11 17:08:
Jeg kan heve kjøper der og da kan jeg ikke det?


Egentlig nei, om du skal reklamere (som jeg har forstått på innlegget dit) så må du kunne fremlegge alle service raporter fra verkstedene. Dette er DU som kunde ansvarlig for å legge fram til butikken. Og butikken er ikke pliktet å ha dette liggende. Mange elektriske foretninger pleier ofte å bare la kundene få hevet kjøpet for å så ta reklamasjons delen mellom Leverandør og butikk etterpå. Men dette varierer fra sak til sak. NB du som kunde MÅ også informere butikk/forhandler om hva du vil skal gjøres med apparatet, Det kan være heving av kjøpet, Utbedring av feilen eller du kan kreve en ny telefon (swap enhet). Dette er du pliktet å informere forhandleren om da dette i utgangs punktet ikke er pålagt i noen som helst lov at forhandleren må informere om dette.
Scenario fra et sted jeg jobbet før. En kunde leverte inn en HP laptop for 4 gang service. LCD skjermen hadde streiket i 3 av tilfellene. kunden sa følgende.
"Jeg vil bare ha den fikset" ergo HP avd i Oslo ser på reklamasjons papirene og reparerer den. Kunden tenner på alle pluggene at han ikke har fått heve kjøpet men får ikke medhold i oss FTU (forbruker tvist utvalget) da han selv hadde skrevet under på service papirene at han ønsket å få maskinen fikset. (Han nevnte ingenting om heving av kjøpet)
Så her har alle som leverer et produkt til REKLAMASJON noe å huske.
  • 0
OK Da har jeg et LITE problem med min Xbox 360 Min netverksport er ødelagt og fungerer ikke ?? min feil? nei!! lynet slo ned å tok kabelen en port i modemet og porten på xboxen.. så hva kan jeg gjøre? får jeg fiksa dette Gratis? Kjøpte Xboxen i i Januar i år. OG en annen ting er at jeg betalte ikke full pris. for jeg bytta inn den ene PS2 min og 5 spill for å få Halo Edition Xboxen for 1500 kr på EB Games (Gamestop) any1?
"I Have no Hands and I must Fap: The Making of Star Ocean"
  • 0
360en min kom en stund med error meldinger på skjermen men aldri tre røde streker ... hvis jeg slo den av og på så forsvant det. nå har det ikke vørt på lenge . tror dere det kommer igjen og tror dere at det er noe gale med xboxen som kommer til å komme igjen??
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Skjedde med meg også å dagen etter red ring..

Jeg fikk en helt ny elite med ekstra utstyr tilbake da ( hadde premium) så rettriva jeg Profilen min så var alt bare bra.


Men sm tips, Dra ut alle ledininger og ikke spill på den i ca 12 timer ja natta.

Fikk red ring halvt år etter jeg fikk elite så dro jeg ut alt og spillte ikke på den i en hel dag så var det ikke flere problemer.

Husk at det kan være disken, det oppstår warning når disken er broken.

Så test om andre disker funker og sjekk at Xboxen ikke spiser på disken/ gir den riper, får da er Xboxen trolig broken, med mindre du rister litt på den, da kommer det monster riper
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
har elite jeg og. men har ikke fått den meldingen på evigheter men bare lurte. skal vekk nå noen dager så da får jeg prøve å ta ut alle ledningene vis det forhindrer rrod
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Den er ikke aktiv i så fall så jeg tror det er det beste du kan gjøre.

Det var ikke noe med disken?
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
nope diskene mine er helt fine ...
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Den er grei tror bare Xboxen trenger litt hvile etter hardcore gaming eller hva jeg skal kalle det

Når var det egentlig du fikk den warning greia opp på skjermen?
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Begynner å bli en stund siden nå, men tenkte jeg kunne spørre ha noe å snakke om XD
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!