Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Ødelagt konsoll? Hva gjør du? [faq]


Har fått igjen Playstation nå ganske lenge etter Terminator ødela den.
Den var rett og slett umulig å reparere så vi fikk en flunka ny en...
The problem is... at jeg ikke kommer online på et eller annet Upnp-dritt eller hva pokker det heter og nå veit jeg ikke hva farsken jeg skal gjøre.
Any help? Please...?
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Kontakt butikken der du kjøpte den
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Har jeg noen rettigheter på xbox'en min, som jeg har hatt OVER 5 år? Harddisken har streika
Fabelaktig!
  • 0
pspen min slår på "home" knappen uavbrutt av seg selv. pluss at når det skjer, høres det ut som en løs gjenstand rister der inne... det blir værre i kaldere temperatur..
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
jeg gikk til butikken og de sa at de hadde fått streng beskjed fra M$ på at de ikke skulle ta imot konsoller i butikken! skal ringe microsoft og spørre om de har lest forbrukerkjøpsloven

LAGT TIL: jeg ringte supporten og der sa den hyggelige damen, at man kan levere i butikken! eneste forskjell er at det blir mer tungvint, fordi da må butikken ringe supporten istedet, og at jeg får en lånekonsoll, osv.
men jeg får låne xboxen til en jeg jobber med, så det er ingen krise for meg!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Satt og spilte GTA IV i dag, på PS3'en min. Plutselig fryser spillet, og jeg skrur av maskinen. Når jeg skrur på igjen, klarer ikke PS3 å lese et eneste spill. Det er ingen riper i spillene, har hatt PS3 siden jul.

Noen tips?
What doesn't kill you only makes you stronger!
  • 0
Onkelskrue, les første post;P
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Ja, har gjort det, men lurer på om konsollen faktisk er ødelagt, eller om det er noe jeg kan gjøre?
What doesn't kill you only makes you stronger!
  • 0
Cd-rommen din har vel helt sikkert rykket.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Og da må den til reparasjon?
What doesn't kill you only makes you stronger!
  • 0
Jeg skal kjøpe 360 på Gamestop. Er sånn tilbud. Bytt inn en PS2+Fem spill å du får en 360 til 400. Og hvis den blir ødelagt (RROD f.eks) går jeg til butikken og får en ny Eventuelt en lånekonsoll mens jeg venter på å få tilbake den. Men er jo ikke sikkert den noengang vil bli ødelagt. Den er en av de nyere versjonene. Å den skal ha et annet hovedkort da, og da er sjangsen for å få RROD liten. Men er ikke sikkert den noengang vil bli ødelagt. Det håper jeg at aldri skjer.
  • 0
Nå som det virker som PS3'en min må på reparasjon, hva skal jeg gjøre? Dra til en butikk? Kontakte Sony?
What doesn't kill you only makes you stronger!
  • 0
hvis du ikke vil sitte uten PS3en din i noen uker, så bør du hvertfall gå til butikken der den ble kjøpt, og følge Heretics 4 punkter fra første posten
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Da har jeg levert den, og venter i spenning.

*Ligger i fosterstilling og sutter på tommelen til den kommer tilbake*
What doesn't kill you only makes you stronger!
  • 0
Siterer onkelskrue:
Da har jeg levert den, og venter i spenning.

*Ligger i fosterstilling og sutter på tommelen til den kommer tilbake*


fikk du ikke lånekonsoll?
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Nei, butikken hadde ikke mulighet.
What doesn't kill you only makes you stronger!
  • 0
ai, den suger da... håper du får den tilbake før jul da og det bør du jo, det er en og en halv måned til

kan knapt vente til jeg får igjen min! den konsollen jeg har lånt av kammeraten min er skikkelig rar! den skifter mellom å være temmelig stille, og å bråke som f... også kommer det opp at dvden ikke kan bli mlest og sånn, enda disken er smooth as eggs så er vel ikke så veldig lenge, før den må på rep også!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Regner med å få den tilbake før jul. Han i butikken sa at det fort kunne ta 2-3 uker. Men jeg tror jeg skal klare meg
What doesn't kill you only makes you stronger!
  • 0
ja, det er det se sier, men mannen fra DHL (begravelsesbyrået) sa rundt ei uke!

de i butikken safer nok litt og legger på litt, så ikke de lover noe de neppe greier å holde, så du, som kunde, får flere rettigheter og krav ;)
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer onkelskrue:
Regner med å få den tilbake før jul. Han i butikken sa at det fort kunne ta 2-3 uker. Men jeg tror jeg skal klare meg


Jobber selv i elektrobutikk. regn ca 5 uker.
  • 0
jeg fikk igjen min etter litt over ei uke! eller fikk ikke tilbake, fikk en flunkende ny en! den er produsert for 2 måneder siden!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
5 uker er i overkant lenge vil jeg si...
What doesn't kill you only makes you stronger!
  • 0
jeg har et spørsmål er det flere en meg som har fåt til svar:to play this game put it in a xbox 360 konsol:er det mulig at de fra microsoft kunne ha kødda så utrolig mye med xbn at den sier bare det helt av seg selv hmmmm
  • 0
høres ut som at boxen din har blitt schizofren, send den på rep
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
men hva med om xbox 360 lager riper da?? kan man levereden til butikken da??
i stay in dark side... With dark sonic
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!