Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Skal kjøpe ny mp3spiller - need help


Allright! Deres venn Pekey skal handle seg en ny mp3spiller! I morgen faktisk

vel, jeg kjøpte nettop en creative zen 4 gig, men den funka ikke på macen min, også døde den spontant. så den kjøper jeg ikke igjen, så imorgen skal jeg bytte den inn! men til hva?

Så langt har jeg noen krav:
Det kan ikke være en iPod (pga silly itunes løsning. man kan ikke ta ut musikk fra ipoden sin av en eller annen helt syk grunn, og man er begrenset til ting itunes kan overføre. bare å glemme det å bruke den som en minnepenn for tekst og spill)

Det må være imellom 2-4 gig plass

Den må være solid, ha god lydkvalitet og god batteritid såklart (også må den funke sammen med mac)

prisklasse: helst under tusen

Help amazingly appreciated!
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
  • 0
Så fint, pekey spør om hjelp og vil ikke ha iPod, det første svaret han får er å kjøpe seg en iPod...great.

Uansett, så har vi denne:
http://no.europe.creative.com/products/product.asp?category=213
&subcategory=214&product=16999

Er fremdeles usikker på om den vil virke på Mac. Hva feiler det Mac'en? Programmet? Isåfall burde du kjøpe en Samsung MP3 spiller, hvor man bare enkelt og greit drar filene over på flash-minnet/Harddisken uten noen programmer.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Så fint, pekey spør om hjelp og vil ikke ha iPod, det første svaret han får er å kjøpe seg en iPod...great.
Ja. Og det andre svaret han får er å kjøpe seg Creative Zen som han også eksplisitt har sagt at han ikke skulle ha....great.
Siterer pekey:
jeg kjøpte nettop en creative zen 4 gig
Siterer Warwigan1:
så den kjøper jeg ikke igjen


---------------------------------------------------
Jeg kan dog ikke si at jeg har noen gode forslag. Jeg har selv gode erfaringer med Creative og har i øyeblikket den spilleren som du sa du ikke ville ha. Funker bra hos meg, men har hørt at det er noen produksjonsserier som er dårlige.
Ellers så kan du jo alltids kjøpe en Creative Stone eller Mosaic...
Søsteren min har Zen V Pluss, og den funker også bra. Sikkert bare et par hundre kroner nå.

Ellers så finnes det flere billige mp3-spillere fra SanDisk, noen litt dyrere fra Samsung, og du kan sjekke ut Sonys Walkman-serie.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer The Heretic:
Så fint, pekey spør om hjelp og vil ikke ha iPod, det første svaret han får er å kjøpe seg en iPod...great.



Uansett, så har vi denne:

http://no.europe.creative.com/products/product.asp?category=213

&subcategory=214&product=16999

Er fremdeles usikker på om den vil virke på Mac. Hva feiler det Mac'en? Programmet? Isåfall burde du kjøpe en Samsung MP3 spiller, hvor man bare enkelt og greit drar filene over på flash-minnet/Harddisken uten noen programmer.


Ojda Leste bare overskriften og første frase Jeg er så sløv
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Strategist:
Citerer The Heretic:

Så fint, pekey spør om hjelp og vil ikke ha iPod, det første svaret han får er å kjøpe seg en iPod...great.

Ja. Og det andre svaret han får er å kjøpe seg Creative Zen som han også eksplisitt har sagt at han ikke skulle ha....great.


Føkk, feil Creative MP3 spiller. Gah, tenkte ikke på at den jeg la ut het Zen...når jeg leser Zen, så tenker jeg de små MP3 spillerne fra Creative.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg kjøpte meg denne klokka her, veldig bra å bruke, har en god skjerm, er ikke ut i norge, ser skikkelig neat ut, enkel å forstå.

http://www.epathchina.com/4gb-18-inch-oled-all-steel-design-luxuri
ous-buckle-mp4-watch-p-355.html


Koster ikke stort mere enn 450kr, frakt inkludert.

Noen minus er at den har en 2.5 minijack port, å om du vil ha dine headset på den må du skaffe et adapter. Koster 20kr eller noe.

Reima på klokka føles billig ut, men pga at den er lettere, og det at den er lettere hjelper jo på at du ikke sleper armen din etter deg når du bruker den. <.<


Disse klokkene er billige, klart noen er fake men de heter Epoqh noerart. siden sier at den kjører avi, det gjør den ikke du må konvertere alt av video.
Mp3/musikk ellers er det bare å hive innpå, noe som er veldig bra syns jeg. Har selv en Ipod shuffle og alt itunes driten er bare tull.

Så, utrolig kul og stilig klokke som er splitter nytt egentlig, det har vært ut for et par måneder nå. Er ikke sikkert at de kommer hit. Fine julegaver å hvis du vil det :]
Jeg anbefaler den ganske så sterkt, meeen ikke vanntett Det er jo en mp3 spiller.

Oh, usb porten er via lydinngangen.(mh egentli en mp4 spiller ettersom den har video, som er enda stiligere.)
  • 0
Siterer Minivault:
Så, utrolig kul og stilig klokke som er splitter nytt egentlig, det har vært ut for et par måneder nå. Er ikke sikkert at de kommer hit.
For det første er det ikke riktig at slike produkter bare er nen måneder gamle.
Det har vært ulike variasjoner over "klokker" med skjerm for videovisning på markedet i flere år nå. Men det er godt mulig at det bare er noen måneder siden Kineserne kom på markedet med billige kopier slik som det der. Ville ikke satset på at produktet skulle vare stort mer enn et par måneder heller...

Dessuten er jeg ikke i tvil om at de ikke har spart på nikkelen når lagde denne klokka. I så fall øker sjansene for å utvikle nikkelallergi.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Takker for svar!

Jeg fant faktisk en løsning for creativen min, jeg lastet ned et program som gjorde macen istand til å kommunisere den! (google er min venn)

Men takk for hjelpen da

(sorry for sent svar, glemte denne tråden litt)
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
  • 0
kan ikke annbefale å noen andre mp3 siden jeg bare har hatt en ipod og iPhone.
Men jeg syns de er geniale jeg da.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer pekey:
vel, jeg kjøpte nettop en creative zen 4 gig, men den funka ikke på macen min, også døde den spontant. så den kjøper jeg ikke igjen, så imorgen skal jeg bytte den inn! men til hva?


den er dritbra etter mi meining . Den har tålt både fukt og støt. og har lange batteritider. Men eg har ikkje mac tho
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
"man kan ikke ta ut musikk fra ipoden sin av en eller annen helt syk grunn"

det funker ivertfall på Ipod G5'en min
  • 0
ipod + MediaMonkey
Fabelaktig!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!