Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Steam gir meg pengene tilbake


Dette er vel egentlig ikke et problem, men jeg vil gjerne vite hvorfor Steam hele tiden gir meg pengene tilbake. Dette skjer ved tilsynelatende tilfeldige kjøp. Og jeg tenkte ikke over det i begynnelsen(Da var ikke beløpene større enn 9.99 USD). Men nå har jeg fått pengene tilbake for Tomb Raider Underworld, og er oppi en total på 75 USD.

Alle spillene jeg får tilbake penger for virker, men jeg lurer på om dette er normalt?
Never rub another mans rhubarb
  • 0
Kan det være noe galt med accounten din hvis det er man har på steam?
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Genialt, da!
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Nei nei.. Du må holde det hemmelig for ALLE! Nå kan FBI spore deg opp..
Ah, det ville de uansett, men nå går MYE fortere. Du vil vel ikke at FBI skal gjøre jobben SÅ LETT.. Vel?

Lagt til 2008-11-20 16:03:
Uansett er Steam et veldig Weird place, mye rart med andre ord..
Mange blir disconnected plutselig fra spill via Steam, nedlasting tar lenger tid enn når Bestefar må på driter'n. OSV.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Dette her nevner du ikke Valve.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Tror nok ikke du skal sende en melding til dem og "klage" iallefall !
MW2 bitchies
  • 0
Her gjelder det å holde hodet kaldt og kjeften lukket.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Bare å gå amokk på kjøpe knappen nå da Vil ikke si at det her er noe problem akkurat
Hardware: Antec P182 | Q6600@3,2GHz | 8800GTS 640MB @613/1419/850 | Abit IP35 PRO| 2x2gb Mushkin pc8000 1000mhz | Mist 600W | 2TB diskplass | ViewSonic VX922 19"
  • 0
Nyt det men du kan!
[TAG] The Artistic Gamer, MationMac.
  • 0
Siterer Mikrobølgeovn:
Bare å gå amokk på kjøpe knappen nå da Vil ikke si at det her er noe problem akkurat


Litt kjipt da (ja, da) de finner det ut da.. Plutselig har du en regning på
1000$
En Fuego!
  • 0
Skjedde med meg når jeg kjøpte Garry's Mod 10. Fikk senere E-mail om at beløpet var refundert, rart men greit
Bla bla bla...
  • 0
De kan ikke kreve pengene tilbake tror jeg... Er jo de som har gjort en feil. Dersom du ikke merket det og har brukt pengene kan de jo ikke akkurat sette deg i gjeld. Det blir for dumt.

Så var dumt av deg å starte denne tråden, la det bli glemt du. I mellomtiden kjøper du alt de har på steam (Etterpå sender du brukernavn og passord til meg via PM).
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Send Brukernavn og Passord til meg og på PM Har bare 1 steam spill
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Ja, hold kjeft, ta penga. Steam er buggete nok fra før. Og, brukte du 75 USD på Tomb raider?
Hasta la-vista baby!
  • 0
Tror han mener at han har fått Totalt 75 USD tilbake...Ikke 75 USD fra Tomb raider
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Fikk penga mine tilbake for CoD 4 Der fikk jeg et spill gratis
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Som de andre sier, de kan vel ikke kreve pengene tilbake så nyt det så lenge du kan. Hehe, høres litt rart ut ja. Men er jo kjekt å få betalt for å ta i mot spilla.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!