Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Noen som vet hvor jeg kan...


Noen som vet hvor jeg kan laste opp f.eks Et tekstdokument til en nettside ? Jeg trenger det sånn at hvis jeg klarer å glemme PowerPoint presentasjonene mine på minnepenna som ligger på bordet hjemme, Så kan jeg bare laste de ned fra nettet der jeg lastet dem opp, Men jeg vet ikke hvor jeg kan gjøre dette
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Det enkleste er vel egentlig å sende det på mail til din egen msn-adresse (om du har) eller gmail-adresse.
Ellers finnes selvsagt alternativet fra norske Filemail eller du kan bruke rapidshare.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Bruk itslearning.

Lagre filen på hvilken som helst PC, for eksempel hjemme, så kan du hente den i gjen på en annen PC.

1. Få deg its learning bruker (antar du har det, da.)
2. Logg deg inn på itslearning
3. Trykk på "Mine filer"
3. Trykk på "Mine private filer"
4. Trykk på "Last opp fil"
5. Finn stedet der du lagret filen, og last den opp.

Lykke til!
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
http://docs.google.com Det er det jeg bruker.
Evt. kan du bruke Windows SkyDrive til andre filer.
  • 0
Du kan bli medlem her:http://www.esnips.com/

5GB free plass!
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Bruker dere ikke Fronter?
Musikk > Film > Spill
  • 0
Takk alle sammen, Jeg har its learning så jeg kan jo prøve det
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Siterer -sebastian-:
Bruk itslearning.

Lagre filen på hvilken som helst PC, for eksempel hjemme, så kan du hente den i gjen på en annen PC.

1. Få deg its learning bruker (antar du har det, da.)
2. Logg deg inn på itslearning
3. Trykk på "Mine filer"
3. Trykk på "Mine private filer"
4. Trykk på "Last opp fil"
5. Finn stedet der du lagret filen, og last den opp.

Lykke til!


Godt forklart! Jeg har laget meg et eget prosjekt! Det er så sugent at man ikke kan slette prosjekter, har over 50 bare på kødd
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer -sebastian-:
Bruk itslearning.

Lagre filen på hvilken som helst PC, for eksempel hjemme, så kan du hente den i gjen på en annen PC.

1. Få deg its learning bruker (antar du har det, da.)
2. Logg deg inn på itslearning
3. Trykk på "Mine filer"
3. Trykk på "Mine private filer"
4. Trykk på "Last opp fil"
5. Finn stedet der du lagret filen, og last den opp.

Helt enig!. Dette er den "lureste" og enkleste måten det kan gjøres på!

Lykke til!
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
Vil gjerne foreslå "Dropbox" jeg. Gratis versjonen gir kun 2GB men til tekst og presentasjoner holder det plenty.

http://www.getdropbox.com/

Dette er forresten et lite program som du behandler filer gjennom, men det er bare et enkelt drop system. Legg det i mappa så laster det opp automatisk.
Bla bla bla...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!