Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Hjelp med strømadaptere/Hauppage


Hallo Nylig kjøpte jeg meg en Hauppage hd pvr fra USA, og jeg trengte da en strøm adapter. Vi hadde allerede en haug med strøm adaptere som konverterte fra UK til EU, så da tenkte jeg at hvis jeg kjøpte en adapter som konverterte fra US til UK, så kunne jeg da kombinere de to slik at jeg fikk konvertert det. Bare for ordens skyld, her er rekkefølgen: Jeg brukte US til UK, så satte jeg på enda en adapter som konverterte fra UK til EU.

Som dere da sikkert skjønner, så gikk det galt. Hauppage slår seg ikke på, og jeg lurer da på om noen kan hjelpe meg med å finne ut.

Jeg har to teorier selv, en er at det kanskje ikke går å kombinere to adaptere? Det vet da ikke jeg, og ville satt pris på om noen gjorde det.

To, jeg må kanskje kjøpe en "voltage converter", for å konvertere volten?

Ville blitt kjempeglad om dette ble løst, og takker til de som forhåpentligvis svarer.

Ha en fin dag!

  • 0
  • d0pe
  • d0pe
I statene er vel volten på 110-120 eller noe, mener jeg å huske, så det hjelper ikke å bare få pluggen til å passe i støpselet, for å si det sånn.

Noe utstyr har små sjaltere for å kunne bytte ved behov. Nå kjenner ikke jeg til produktet ditt, men regner med at du ville lagt merke til det om så fantes?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!