Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Hardware-tråden [chat]


What up. Har noen små problemer med pcen det er etproblem med starte Windows dukker bare opp en meling problemer med og starte Windows. Reparer eller start på vanelig måte når jeg trykker reparer blir skjermen svart og ingenting skjer. Trykker jeg start på vanlig måte kommer Windows logoen opp i 30 min før den går tilbake. Anyone help me tentamen i morra og trenger pc.
  • 0
Jeg og kompisen min byttelånte tastaturer.
Jeg låner hans G19, og han låner mitt Sidewinder X4. Han likte X4 så godt at han foreslo å bytte. Altså, at han får X4, og jeg blir eier av G19.

Litt usikker. Liker egentlig tastene på X4 mye bedre. Men overall er G19, mye bedre.

What do do?
Få tilbake X4, eller beholde G19?
  • 0
Du tilvenner deg sikkert til tastene (med mindre de er høyst ukomfortable), behold den du
Safety first!
  • 0
Har et budsjett på 10.000kr sånn CA. og vil ha en gaming pc.

Trenger da en maskin (stasjoner) og en skjerm.
Første priotet er da selve maskinen.

Har bare sett på denne: http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10180

En i klassen sa at jeg burde ta en bedre prossesor. Siden det bare var 250kr dyrere.

Så jeg har valgt AMD Phenom II X6 1100T, istedet for AMD Phenom II X6 1055T.

andre velg har jeg ikke tatt.

---


men vis noen her inne med PCskills, klarer å mikse opp noe bedre til samme pris. (ca 10k) så tar jeg i mot tips! ;)

(skal også ha tastatur og mus)
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Bygge selv et alternativ?
Fem-stjerners medlem
  • 0
ja, det skal gå fint :I
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
http://www.hardware.no/artikler/amd_oppdaterer_catalyst_11_11/
104066

Nye drivere til oss med AMD skjermkort


Så det er derfor jeg ikke får til Crossfire! Står at det er disabled ... Men det vil bli fikset.
  • 0
Siterer fattigmann:
Bygge selv et alternativ?


her er det jeg har tenkt å kjøpe:

ASUS Crosshair V Formula, Socket-AM3+

Cooler Master Hyper 212 Evo CPU Kj�ler

Gainward GeForce GTX 560Ti 2GB PhysX

Cooler Master CM 690 II Advanced Sort

Samsung SpinPoint F3 1TB

Samsung DVD�RW Writer, SH-222AB

Microsoft Windows 7 Home Premium EN

Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL9

AMD FX-8120 8-Core Processor

Corsair TX V2 650W PSU

BenQ 21,5" LED G2222HDL
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Kjøpt meg SteelSeries QcK Heavy
  • 0
heftig navn får en musematte...
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
WTF?
Helt plutselig, da jeg skulle game BF3, ble skjermen helt merkelig. Det var vertikale hvite og svarte striper, så ut som et stripete genser. Har hørt om snø på skjermen, men noe som ser ut som et stripete klesplagg?
Hvorfor i all verden skjedde det?
  • 0
Mest sannsynlig har enten skjermkortet sluttet å funke som det skal, eller så har skjermen din sluttet å funke som den skal.

Lagt til 2011-11-30 17:55:
Kan også komme av at skjermen ikke er koblet ordentlig til PCen. Se om alt sitter godt i.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Har 2 skjermkort da, kanskje den ene ikke funker lenger?
Det funker i det minste nå.
Har ikke rørt noe.
  • 0
Prøv å oppdater driverne, hørte at AMD nettopp har slukket nye.

EDIT: Kan også vært en helt tilfeldig artifact eller en glitch.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Har de helt nye driverne.
Håper på at det bare var en glitch, som du kaller det.
  • 0
Det kan være en glitch i BF 3, er flere som har opplevd det. Men igjen kan dette komme ifra at skjermkoret blir for varmt. Har du nok vifter osv? Ettersom BF 3 krever mye mer av skjermkortene enn del fleste spill.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Det har ikke noe med at skjermkortet er for varmt, i det minste. Jeg hadde nettopp startet det, og hadde ikke startet å styre figuren engang.
  • 0
Da er det vel en glitch, men husk at uansett det kan være skjermkortet som hadde hengt seg litt også.

Igjen så er BF 3 kjent med sånne stripper osv. Men igjen er det best å holde det kaldt eller kan de komme in game også!
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Fikk blue screen of death etter en uke med nytt skjermkort
Har fått et nytt av samme type nå, da
  • 0
Hva slags skjermkort hadde du og hva var grunnen til at det var ødelagt?
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
En venn av meg opplever problemer når han skal spille, spill som Skyrim og MW3 slutter å funke etter 30 minutter med spillng, er det noen som har en anelse om hva som er problemet? Han har installert det siste drivene, så det er nok utelukket. Skjermkortet er en Gigabyte Radeon HD 6970 2GB.
Safety first!
  • 0
Overoppheting? Det virker slik ihvertfall.

Jeg har to USB 3.0 porter på baksiden av pcen, men av en eller annen grunn så fungerer de ikke lenger. Jeg har aldri brukt de før (annet enn å teste de) så det burde ikke være et problem. Noe jeg kan gjøre?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Etter den Skyrim updaten har Steam fucket opp alle Steam spilla. Selv MW3 lagger nå. Alt jeg har på Steam lagger. Det er ufattelig rart. Veldig rart at jeg nå drar BF3 på Ultra med ca 60 FPS pluss minus, mens jeg får ca 5 FPS i Skyrim ...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!