Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

PS3 Ultra Slim 500 vs 12 HJELP!


Hei,
PS3 har væt ute på markedet i 6 år og jeg tenkte det var på tide å kjøpe meg en.
Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg ved å forklare fordelene ved å ha masse lagringsplass. Er det noe man MÅ ha? eller holder 12 til vanlig- dvs kun spillbruk. Jeg tenkte å kjøpe en av de nye som kommer nå
http://www.gamereactor.no/nyheter/156901/Ny+slankere+Playstat
ion+3+p%E5+vei/
  • 0
Å ha mye plass er en stor fordel om man laster ned spill i stedet for å kjøpe dem i butikk. Om man kjøper dem fysisk er det bare lagringsfilene som tar plass, så å ha mye minne er ¨nyttig om du planlegger å handle på PS Store.
  • 0
Mange installasjonsfiler ligger på over 4-5 GB, så om du har tenkt å ha en del spill så er 500GB-utgaven sterkt anbefalt. 12GB er egentlig latterlig lite.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Mange installasjonsfiler ligger på over 4-5 GB, så om du har tenkt å ha en del spill så er 500GB-utgaven sterkt anbefalt. 12GB er egentlig latterlig lite.


Er det sånn med fysiske disker også? Wow, visste ikke det var såpass, men i så fall er det å anbefale sterkt at du går for 500GB-modellen.
  • 0
Jeg som har hatt PS Plus i 3-4 måneder har kun 120 GB av mine egentlig 320 ledig nå.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Duckislate:
Er det sånn med fysiske disker også? Wow, visste ikke det var såpass, men i så fall er det å anbefale sterkt at du går for 500GB-modellen.


Jepp, mange spill må installeres før de kan spilles. Og de kan bruke opp til 10GB eller mer de óg.

Så jo mer plass du har jo bedre er det. Og hvis 500GB er for lite så kan du alltids kjøpe 1TB disk og sette inn i PS3 istedet. Det er rask og enkelt og gjøre det
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!