Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Xbox 360 på BenQ XL2420T (hjelp!!)


Har koblet opp Xbox'en til PC-skjermen min, en BenQ XL2420T. Men jeg sliter med et problem, skulle gjerne hatt et helt klart og skarpt nok bilde. Men det har jeg altså ikke. Har prøvd å justere meg fram til noe i menyen på skjermen, til ingen nytte.

Så da lurte jeg på om det er noen her som har gjort det samme; å koble opp xbox 360 til BenQ XL2420T. ? Eller kjenner til løsningen for å få klarest og skarpest mulig bilde?
"We interrupt this program to annoy you and make things generally irritating."- Monty Python's Flying Circus.
  • 0
Jeg har samme skjerm, men har ikke en Xbox å forsøke å koble til. Hva er egentlig problemet med bildet? Oppløsningen eller virker det som om det er dårlig signal?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Vanskelig å si. Den står på 1920x1080 nå (både på skjerm og xbox), men jeg prøvde også å justere ned til 720p på xboxen, men det ble ikke bedre da heller....
Men problemet er, slik jeg oppfatter det, at tekst og bilde er uklart. På nesten samme måte som med pc-spill som er nyinstallert, slik bilde og tekst er før du får justert oppløsningen til det PCen egentlig har.
"We interrupt this program to annoy you and make things generally irritating."- Monty Python's Flying Circus.
  • 0
Har samme skjerm, skal koble til xboxen nå og se om det samme skjer her.

Xbox koblet til, bilde er klart og fint her..instillinger på skjermen har du vært innom så vet ikke hva det kan være.
  • 0
Siterer Maximalyd:
Har samme skjerm, skal koble til xboxen nå og se om det samme skjer her.

Xbox koblet til, bilde er klart og fint her..instillinger på skjermen har du vært innom så vet ikke hva det kan være.


Hvilke innstillinger bruker du på xbox og skjerm da?
"We interrupt this program to annoy you and make things generally irritating."- Monty Python's Flying Circus.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!