Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Laptop


Jeg har tenkt å kjøpe en pc som kan kjøre de fleste/alle spill på medium grafikk uten lag og hakk. Den jeg ser på har:

i7-prossesor 3.1ghz
gt 640m 2gb
750 gb hardisk
8 gb ram

Vil det funke?
my name is peeeeeeewdipie
  • 0
Kan du linke til den? For eksempel er det en fordel å vite pris og hvor rask harddisken er, samt hastigheten på RAM.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Vist du har tenkt å bruke ein del penger på laptop. Da er Alienware m14x tingen.


Ettersom han postet tråden for en del måneder siden tror jeg nok ikke at han fortsatt er på utkikk etter en ny laptop
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
veit aldri...
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
veit aldri...
fortsatt på utkikk takker
my name is peeeeeeewdipie
  • 0
Nå mener jeg ikke å hijacke tråden din, link... Men er Alienware egentlig så bra som mange påstår? Har fått inntrykk at de er mest pris og ikke kvalitetsspecs...?
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Nå mener jeg ikke å hijacke tråden din, link... Men er Alienware egentlig så bra som mange påstår? Har fått inntrykk at de er mest pris og ikke kvalitetsspecs...?


Nei, absolutt ikke. Alienware kan på mange måter sammenlignes med Apple. Antar at poenget mitt dermed er ganske klart.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Antar at poenget mitt dermed er ganske klart.


Rimelig, ja!

(Klart altså..)
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Asus er vel noe av det beste, om man skal ha høy kvalitet, men har hørt at Acer skal ha ganske greie PC-er i middelklassen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Acers billige og middelklasse -pcer har vel en tendens å ikke vare så lenge? Bestekameraten min har reparert laptoper i en årerekke, og sier at Acer er på topp 10 makkverk XD Kun laptoper da, har av en eller annen grunn ikke hørt noe negativt om stasjonære...?
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!