Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Vil en PS4 fra Asia fungere i Norge?


Jeg skal til Singapore i desember. Hvis den er til salgs til den tiden tenkte jeg kanskje og kjøpe en. Men er usikker om spill og filmer som er kjøpt i andre land vil fungere på den. Noen som vet om Ps4 vil ha Region sperrer?
  • 0
Jeg vet ikke om Sony har annonsert om det vil bli regionsperre på konsollen, men jeg tipper at det vil bli det. Er det sperre på PS3, da?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Ser ikke ut som om Sony har kommet med svar angående regionlås på PS4.

Men siden PS3 ikke hadde regionlås på spill, er det jo et håp at det samme vil gjelde for PS4.

Tipper det kommer mer informasjon på E3 og Sony sin pressekonferanse 10 juni.
This is great banter, it really is.
  • 0

soon I will be moving to Europe and I wanted to know if my US PS4 will work over there. (voltage, do games have regions?) and will games bought in Europe work on my PS4?

thank you

  • 0

Your PS4 will work, but some games are region locked. Not all of them, but some, so you'll have to do some research everytime you buy a game physically.

  • 0

In reply to: @null

Will a PS4 from Asia work in Norway?

The PS4 is a region-free console. It will work with any games no matter where you buy them, and PSN should work assuming it isn't blocked specifically in your area. Just be aware that you have to change your store region to use gift cards, since you can't use GBP in the US, etc. Yes,ps4 works internationally. TalkToWendys

  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!