Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Grei multimedialaptop?


Det er en bra pris for en bærbar, så jeg vil tro at den kjører spill greit. Jeg har ikke fulgt med på teknologiutviklingen innenfor hardware, men som regel er det grafikkortet som setter en stopper for bærbare pc-er. Jeg vedder på at du ikke kan gjøre spillene på så høy detaljerikdom.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Den klarer dagens spill meget godt, spørsmålet er om den klarer neste generasjons spill. Nå som neste generasjon med konsoller kommer vil kravene for PC også gå opp. Grafikkortet og proessoren er ikke noe å skryte over, men til at det er en bærbar PC er den ganske god.

Sammenligner du dog denne bærbare PC'en med en stasjonær PC til samme pris vil du få mye mer for pengene for en stasjonær. Pluss at en stasjonær kan oppgraderes senere.

Trenger du virkelig en bærbar? Jeg trenger en bærbar PC da jeg ofte drar på ferie, eller steder der jeg trenger en PC. Jeg har en laptop til den slags, denne laptopen spiller jeg ikke på i det hele tatt, men bruker den til å se film, sjekke internett osv. Skal jeg spille har jeg en stasjonær til det.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Ser VELDIG bra ut den der Hadde jeg sett den der i fjor, hadde jeg lett kjøpt den over den jeg har nå.
Lenovo er også kjent for sin kvalitet, så skulle da dro du er rimelig trygg med denne laptopen. Ser ut til at du får veldig mye for pengene.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Takk for feedback


http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=783805

Er dette en mer fremtidsikker pc? eller er ikke sli så veldig bra?
my name is peeeeeeewdipie
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!