Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Vista!


kanskje litt idiotisk spørsmål, men blir spill og sånt lagret vis jeg oppgraderer til vista?
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Når du insstalerer VIsta kan du velge å oppgradere... da beholder du alle programmer og spill... eller du kan ta en ''ren istalasjon'' da mister du alt...
Fabelaktig!
  • 0
Siterer Bobonor:
Når du insstalerer VIsta kan du velge å oppgradere... da beholder du alle programmer og spill... eller du kan ta en ''ren istalasjon'' da mister du alt...


Hey, raskt svar og greier Takker!
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Vel.. tipper det blir litt av begge deler, siden vista ikke kjører en del spill.
Children of Bodom <3
  • 0
Siterer Valcore:
Vel.. tipper det blir litt av begge deler, siden vista ikke kjører en del spill.

"en del" = "alle" untatt de nyeste, som halo 2 -_-
"Dear brother, i do not spread rumours, I create them" Lucien Lachanse, Dark Brotherhood. A retard in a dumpster can make the same noise as Slipknot!
  • 0
heh.... bra sagt zkinny^^
It's not about how hard you can hit, but about how much you can take and ceep on moving
  • 0
Siterer zkinny:
"en del" = "alle" untatt de nyeste, som halo 2 -_-


Vet ikke om du prøver å være sarkastisk nå eller hva, men de fleste spill fungerer, bare ikke med samme ytelse.
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0
Siterer zkinny:
Citerer Valcore:
Vel.. tipper det blir litt av begge deler, siden vista ikke kjører en del spill.

"en del" = "alle" untatt de nyeste, som halo 2 -_-


Hysj, lille pike. STALKER, Half-life, CSS alt funker for min søte vista ULTIMATE mofo lizzm... *host*
Hade GR! Luxe du skylder meg en diskusjon!
  • 0
kjente spill og nye virker på vista, men gammle spill og spill som ikke er så bra virker ikke.
men hvis jeg ikke tar helt feil så kommer det oppdateringer som gjør at du kan spille flere gammle spill.
  • 0
Vista er uten nytte for meg hvis man ikke kan spille gamle spill, jeg spiller bare gamle spill på pc..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Hvorfor ikke installe Vista og beholde xp...helt grei ordning,kjøre det helt bra på min maskin.
Da får du spørsmål om hva du vil boote fra når du starter maskinen.
  • 0
  • BaM
  • BaM
virker wow på Vista?
I Embrace Darkness and whaits for the sunset
  • 0
  • eppi
  • eppi
Siterer BaM:
virker wow på Vista?

ja
Sk8 is a job, I love it
  • 0
Til og med Red Alert (det første) funker på Vista
  • 0
Gledar meg te å se kordan lost planet funkar på Vista!
Ved bålet trives alle, selv Amerikanere og Muslimer.
  • 0
hva anbefales. Vista eller xp. dette er i spillsammenheng.
  • 0
Siterer Hl2 fan:
hva anbefales. Vista eller xp. dette er i spillsammenheng.


anbefaler XP, fordi det er bedre spillutvalg, men vista har DX10 som gjør spill mye bedre, men det er bare på de nye (lost planet, crysis, world in conflict etc)
så, hvis du har en god PC med DX10 kjermkort og bare skal ha nye spill (gå for vista)
vis ikke, gå for XP.
  • 0
ok. specs er:AMD Athlon 64 X2 4800+ 2.5GHz Socket AM2 1MB, BOXED m/vifte

Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 Kit w/two matched CM2X1024A-6400 Dimm's

XFX GeForce 8600GT 620M 256MB XXX GDDR3, PCI-Express, 2xDVI, 620/1600Mhz

MSI K9N SLI Platinum,nForce 570 SLI,ATX, Socket-AM2,2xGbLAN,DDR2,Firew,2xPCI-Ex16

er dette en vista pc eller en xp pc?
  • 0
Tja ... Maskinen din vil kjøre Vista bra, men hvis du tenker ren ytelse er Xp å anbefale. Ved å velge Xp får du dog ikke brukt DX10 potensialet i grafikkortet ditt.
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0
det er akkurat det jeg sliter med å velge.
velger jeg xp får jeg ikke directx 10, velger jeg vista får jeg dx 10 men ikke fullt så bra ytelse. dette er jo i spill sammenheng så jeg vet ikke hvor bra den vil kjøre spill i vista?
  • 0
Spillene kjører med ganske lik ytelse, og de aller fleste fungerer. Hvis du ikke har tenkt til å kjøre "dual-boot", altså innstallere Xp og Vista på hver sin partisjon, kan det være like greit å velge Vista med en gang.
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0
men er det sånn at vista kjører alle "Games For Vista" merkede spill helt feilfritt men sliter en del med gamle pc spill eller har ikke det noe å si?
dette er bare noe jeg har hørt.
  • 0
det kommer snart ny vista...
  • 0
Siterer saminnlogg:
det kommer snart ny vista...


Mener du Service Pack 1?
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0
endelig !
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!