Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Trenger hjelp til kjøp av Bærbar Pc


  • BaM
  • BaM
Skal kjøpe bærbar pc nå i forbindelse med skulen, mp vist ha det når eg går på IKT linjen.
Men eg vill ha en lraftig og god når eg først kjøper.

-Helst ikkje så mye mer en 10000kr
-Skal kunne kjøre fretidige spill, foreksempel Crysis


Håper noen kan komme noe forslag
I Embrace Darkness and whaits for the sunset
  • 0
Tror nok ikke at du får en bærbar PC som kan kjøre Crysis under 10,000 ,-
Det er ikke altid man kan ha det like gøy som man hadde i går da =)
  • 0
  • BaM
  • BaM
neivell.. kom med forslag på pcer som kan kjøre det da.
I Embrace Darkness and whaits for the sunset
  • 0
Du kan lese dette http://forbruker.no/digital/tester/data/article1952062.ece

Jeg eier den HP G5050eo og er godt fornøyd med den men jeg vet ikke om den ville ha taklet spill som Crysis men hvis du vil bærbar pc som du skal spille spill som Crysis så må du mest sannsynelig betale dyrere bærbar pc på nesten 10,000 kr pluss eller minus.
  • 0
  • BaM
  • BaM
Ok. 10 tusen, hva er den beste pcn til den prisen da? eller 12tusen viss en pc til den prisen kan dra Crysis.
I Embrace Darkness and whaits for the sunset
  • 0
http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-
Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6
oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000RgY-TJJA?ProductID=U4fD4QFH_2IAAA
ETSepPDGKW&CatalogCategoryID=MpzD4QFHgq8AAAEOguI03xiL


Kanskje en sånn en med Kraftig Nvidia Direct X10 men jeg er ikke noe ekspert på hva som er best til hva på pc så du må bare spørre rundt i nettet på folk som har greie på det.
  • 0
Som jeg skrev så var jeg ikke ekspert på hva som er best kanskje andre kunne ha svart på det men det jeg leste igjennom i den linken hva det sto så virket det veldig grei bærbar PC, men... Hvis jeg var deg så ville jeg ha kjøpt en bærbar PC til under 8,000 kr på grunn av at jeg ville ikke ha kjøpt en bærbar PC til over 10,000 kr pågrunn av et spill eller flere, så ville jeg ha spart flere tusen kr på å kjøpe en grei bærbar PC til under 10,000 kr.

Men det er opp til deg selv hva du vil kjøpe men tenk hvor mye penger du vil spare på å la være å kjøpe en bærbar PC til over 10,000 kr på grunn av et spill eller flere spill men som sagt så er det opp til deg selv, lykke til.
  • 0
  • BaM
  • BaM
Dette er problemet klarer ikkje bestemme meg nå
Ok, da kjøper eg en pc til under 10 tusen.
-Den skal brukes til skulen
-litt spilling, foreksempel wow.
-musikk redigering og lagring
-internett

trenger en pc til dette her så trenger vell kansje ikkje en til over 10 tusen da
I Embrace Darkness and whaits for the sunset
  • 0
Denne koster 10 995

Acer Aspire 5920G

- Intel Core 2 Duo T7300 Santa Rosa (2.0Ghz, 800MHz FSB, 4MB L2 cache)
- 2GB minne
- Nvidia GeForce 8600M GT 265MB
- 1GB Intel Turobo Memory
- 160 GB HDD
- Realtek High Definition Audio
- Dolby Home Theater Virtual Surround Sound
- Windows Vista Home Premium 32bit

Kjører alle spill som er ute nå bra, kjører Bioshock, og kan i det minste kjøre Crysis på minimum, mest sansynelig medium..men det finner jeg ut 25. september

EDIT: Nå har jeg endelig skaffa meg BioGod, og jeg kan kjøre spillet på fullt på, mellom 30-60 FPS. FPS's varierer litt på området jeg er i, og noen ganger synker FPSen til rundt 15 i korte perioder. Måtte laste ned "BioShock" driverne og en hotfix for å kunne spille spillet (noe stort sett alle med laptop må, virker det som), men nå fungerer det perfekt.
"!ass yo pown3d just I, backwards this reading are you If" - Scarymovies :P
  • 0
Etter min mening er multicom IFL90+ en av de beste "gamer" laptopene som fins nå til dags uten at man trenger å tømme lommeboka helt

http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10519714;c:100
561


Det er også snakk om at det kommer en bærbar versjon av geforce 8800 snart. Når den kommer vet jeg ikke men jeg skal ihvertfall vente
Hardware: Antec P182 | Q6600@3,2GHz | 8800GTS 640MB @613/1419/850 | Abit IP35 PRO| 2x2gb Mushkin pc8000 1000mhz | Mist 600W | 2TB diskplass | ViewSonic VX922 19"
  • 0
Siterer Mikrobølgeovn:
Etter min mening er multicom IFL90+ en av de beste "gamer" laptopene som fins nå til dags uten at man trenger å tømme lommeboka helt

http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10519714;c:100
561

Det er også snakk om at det kommer en bærbar versjon av geforce 8800 snart. Når den kommer vet jeg ikke men jeg skal ihvertfall vente


Vurderte å kjøpe en IFL90+, men det var så jævla lang vente tid, og jeg hadde lyst på bærbar NÅ Ja faen, det hadde jeg også tenk til, 8800M serien kommer til vinteren har jeg hørt, rundt november/desember..men som sagt..jeg er ikke den mest tolmodige i verden.
"!ass yo pown3d just I, backwards this reading are you If" - Scarymovies :P
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!