LIVE
HQ
logo hd live | Harold Halibut
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Hardware og Mobiltelefoner

      Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

      Gratis nettradio


      Er det noen som vet om noe sted for å lage nettradio. Ett sted som jeg kan snakke selv og legge inn musikk. Det må selvfølgelig være gratis, eller veldig, og da mener jeg veldig billig!
      Some days you're the dog and some days you're the fire hydrant
      • 0
      Deezer.com, don't thank me, thank stumbleupon.
      Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
      • 0
      Takk. Er det noen som har noen andre, synes Deezer var litt vrient, tror ikke jeg kan snakke der, må dessuten ta en og en sang inn.
      Some days you're the dog and some days you're the fire hydrant
      • 0
      LastFM

      registerer deg og last ned programmet deres.
      IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
      • 0
      • BaM
      • BaM
      Kan andre folk høre på det eg spiller av? og kan man snakke i det LastFM programet?
      I Embrace Darkness and whaits for the sunset
      • 0
      Nei til begge.
      LastFM virker slik at man enten skriver inn en sjanger (tag), eller en artist. Den spiller da av diverse band innenfor sjangeren, eller artister/band som ligner på den artisten du valgte.
      Men andre folk kan se hva som er blitt hørt mest på, på din profil. Og inne på lastfm-siden er det et slags lite samfunn hvor man kan skrive til andre(har ikke gjort det selv).
      IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
      • 0
      Yahoo.com ^^ Veldig bra radio. Fungerer omtrent likt som med LastFM
      Blå...
      • 0
      ok, takker. Men ingenting er som jeg leter etter!
      Some days you're the dog and some days you're the fire hydrant
      • 0
      Last Fm var bra!! det jeg synes var kult var nesttsider der man kan høre på radiokanaler som finnes på ordentlig direkte. f.eks. kanaler som bare spiller rock, de har sikkert noe sånt i USA noen som vet om noe sånt?
      "Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
      • 0
      Andre?
      Some days you're the dog and some days you're the fire hydrant
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!