Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Verdens rareste CS problem, DC? Wtf


Jessda, CS 1.6 min har vært HELT mongis i det siste: Jeg starter opp, things funker, i FIRE minutter, uten lagg. Så Disconnecter den HELT, og ikke bare steam, men HELE nettet mitt. Ergo CS/steam TAR over det trådløse nettet mitt. Det er ALLTID stabilt, men klikker HVER gang jeg fyrer opp CS, IKKE tilfedlig. Noen som kan hjelpe? Hadde vært evig takknemlig...
"Dear brother, i do not spread rumours, I create them" Lucien Lachanse, Dark Brotherhood. A retard in a dumpster can make the same noise as Slipknot!
  • 0
Reinnstalere Steam? Kansje sjekke at ikke brannmuren tror Steam tukler med internette? Og pass på å ha riktige porter åpne. Det er mine forslag
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Har hatt samme problem, bytta bare den trådløse routeren, og vips var alle de problemene ute av verden
Ved bålet trives alle, selv Amerikanere og Muslimer.
  • 0
Hva heter routeren? En enkel firmware oppgradering kan muligens fikse problemet.
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0
Min var en Sparklan SOHO router, model WX-6215M

Tror de slutta med Firmware oppgradering til den, for det prøvde jeg. Sist Firmware te den var 9.juli 2004
Ved bålet trives alle, selv Amerikanere og Muslimer.
  • 0
Siterer Germy:
Min var en Sparklan SOHO router, model WX-6215M

Tror de slutta med Firmware oppgradering til den, for det prøvde jeg. Sist Firmware te den var 9.juli 2004


Ok, men spurte egentlig zkinny.
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0
Jensen Airlink somehtingblabla. Og faen da? Jeg KJØPER ikke en ny router, 2 måneder etter jeg kjøpte en for 1200, BARE for CS...Skal oppdatere firmware, se om det går. takker.
"Dear brother, i do not spread rumours, I create them" Lucien Lachanse, Dark Brotherhood. A retard in a dumpster can make the same noise as Slipknot!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!