Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Gaming headset til PS4


Hei. driver og titter gjennom jungelen av headset og synes det er vanskelig å bestemme meg. kommer til å bruke det til spill og film på ps4 (ungene er for lenge oppe og alle klager på lyd når jeg spiller...). Vil ha ett trådløst med surround ettersom det er ett stykke mellom sofaen og tv'n.

Sikler litt på Turtle beach sitt elite 800 men lurer på om det er verdt pengene. og hvordan lyden er på det da man ser film. tips om andre bra tas imot med takk
  • 0
Jeg har ikke prøvd noen headset til PS4, så har lite konstruktivt å komme med. Men det ser jo ut som det du har tittet på, har fått ganske gode tilbakemeldinger.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
blir nok det, har lest litt til på diverse sider så jeg tar det. litt over det jeg hadde planlagt å bruke men da angrer jeg ohvertfall ikke på at jeg ikke tok det som var best i test av de jeg fant.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!