LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Film og Musikk

      Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

      Instrument-tråden!


      Hmm.. Byttet navn på tråden i tilfelle andre tenker på å lage en instrument-tråd. For da slipper man mange forskjellige instrument-tråder som ligger her og tar plass på forumet! Som før kan du selvfølgelig skrive om hvilket instrument du synes er finest, men du kan også skrive alt annet du har lyst til om eller med instrumenter!

      Så skriv i vei!

      Personlig synes jeg at akustisk gitar låter best. Spiller det selv, nemlig fordi jeg synes gitar låter best! Ellers har jeg et keyboard som jeg noen ganger bruker. Piano er jo utrolig fint også!
      "I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
      • 0
      Klassisk gitar...
      Altså en med nylon strenger.
      Spanske låter spillt på en slik er helt fantastisk å høre på.
      • 0
      Klarinett.
      ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
      • 0
      Siterer TommyK:
      Klassisk gitar...
      Altså en med nylon strenger.
      Spanske låter spillt på en slik er helt fantastisk å høre på.


      Lol, satt akkurat og tenkte på det samme!
      "I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
      • 0
      Godt poeng der, Ragish. Det finnes jo ganske mye fint, så det er jo egentlig ganske vanskelig å velge hvilket instrument du liker best! Jeg hørte også et utrolig fint nummer for litt siden. Det var tre fioliner og en cello.
      "I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
      • 0
      Jeg må si at jeg foretrekker sekkepipe, den er badass. Samme med de instrumentene en fyr på youtube lager av grønnsaker ^^
      :D <3<3<3
      • 0
      liker jo gitar best da, men piano er fint det også
      "Man trenger ikke to når man har Truls"
      • 0
      Jeg foretrekker og syntes trommer er kulest, men hvis man skal si det fineste må det bli akustisk gitar

      El-gitar er jo også selvfølgelig et instrument godt likt av en metalhead

      http://www.youtube.com/watch?v=pk0dPtT4kLo
      • 0
      Jepp, akustisk gitar eier!
      "I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
      • 0
      Munnspill ftw, det pwner alt annet!!!!!!!!!!!!!!!!
      Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
      • 0
      Trekkspill kan være ganske kult, egentlig!
      "I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
      • 0
      Synes panfløyte kan høres fint ut, men det spørs egentlig etter hvilket humør jeg er i.
      All in all is all we are
      • 0
      • Yayo
      • Yayo
      Blokkfløyte.


      Men seriøst, el-gitar kan være vakkert, og også akustisk gitar.

      Piano er nydelig å høre på.
      You better check yourself, before you wreck yourself
      • 0
      Siterer TommyK:
      Klassisk gitar...

      Altså en med nylon strenger.

      Spanske låter spillt på en slik er helt fantastisk å høre på.


      Kunne ikke vært mer enig! Spiller sjøl og greier jeg..hehe
      Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
      • 0
      Fiolin og sekkepipe er pent hvis det er spillet godt nok!
      Musikk > Film > Spill
      • 0
      Pan-fløyte!
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0
      Siterer Kalashnikov:
      Fiolin og sekkepipe er pent hvis det er spillet godt nok!


      Ja, er faktisk enig. Fiolin er jo innmari fint hvis det spilles med noe annet i tilleg, eller bare flere fioliner!

      Lagt til 2008-03-02 13:25:
      Mener ikke at det ikke er fint alene, men det er finere med flere fioliner eller med andre instrumenter!
      "I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
      • 0
      En ordentlig flink spansk flamencogitarist, eller en flink bluesgitarist
      Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
      • 0
      Klassisk gitar kommer på topp hos meg! Pan fløyte er også litt kult, pluss elektrisk fiolin...
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Munnharpe!! Fineste instrumentet noensinne.
      IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
      • 0
      Var på konsert for litt siden med skolen. Det var egentlig ganske kult. Der ble det brukt en del spesiell musikk. Der ble det spilt gitar, xylofon, trommer, tromboner, fioliner + masse andre instrumenter på en gang, noe jeg ikke har hørt før..(tror jeg!) Konserten falt i smak!
      "I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
      • 0
      Som enkeltinstrumenter foretrekker jeg nok strykeinstrumenter, med fiolin som favoritt, og også sekkepipe. Men som Ragish nevnte så er det fineste når instrumenter spiller sammen. Det kommer jo også ann på ferdigheter, kvalitet på instrumentet, dirigent osv. Selv spiller jeg fiolin, blandt annet i et symfoniorkester.
      Jeg foretrekker absolutt klassisk musikk framfor annen musikk (hater jazz ). Favorittmusikken er nok Vivaldis fiolinkonserter.
                                                       ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
      • 0
      Siterer Strategist:
      hater jazz


      WTF?! Jazz krever faktisk en god del ferdigheter da! Trust me...
      Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
      • 0
      Siterer Thincker:
      Citerer Strategist:hater jazz

      WTF?! Jazz krever faktisk en god del ferdigheter da! Trust me...

      Det betyr ikke at han ikke kan hate musikken
      "Man trenger ikke to når man har Truls"
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!