Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Instrument-tråden!


Siterer Thincker:
WTF?! Jazz krever faktisk en god del ferdigheter da! Trust me...

Jeg forstår godt at det er vanskelig å spille jazz. Det er detmed alle instrumenter og musikksjangre. Men som tguls sa trenger man ikke like musikksjangre fordi de er vanskelige å spille.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Bass høres jo litt funky ut
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Strategist:
en som tguls sa trenger man ikke like musikksjangre fordi de er vanskelige å spille


Jeg sa det fordi du sa at det kom ann på ferdigheter osv. skjønner du...
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Siterer Thincker:
Jeg sa det fordi du sa at det kom ann på ferdigheter osv. skjønner du...

Åja. Jeg formulerte meg kanskje litt uklart. Det jeg mente var at selv om du har et kjempefint instrument så hjelper det ikke om du ikke kan spille.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Uhm.. Hvis jeg skulle kjøpt meg et nytt instrument, hvilket ville du anbefalt da?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Gitar?
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Saksofon er skikkelig fint å høre på. Samme med klarinett syntes jeg.
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Eller piano hvis du har gitar
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Bass?
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Kalashnikov:
Bass?



Ja! Bass er ganske chill å høre på.
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Orgel.
Blå...
  • 0
Mange fine forslag her. Setter pris på at dere kommer med forslag!
Har allerede gitar, og skulle jeg valgt et av forslagene her måtte det nok blitt orgel. Hvorfor kan dere spekulere på.

Håper gjerne at dere stiller spørsmål som dette på tråden! Setter alltid pris på innlegg!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Det finnes vell ikke noe bedre enn gitar.
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Jeg spiller på sag og kam! Ingenting er bedre enn det

P.S. Motorsag FTW!

Fortsett å poste på denne tråden, folkens!
  • 0
Fiolin? Sekkepipe?
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer SmackThatBitch:
Jeg spiller på sag

kult, det gjør jeg også, har en sandviken stradivarius og en bassbue
spiller dessuten el. bass
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
hva som låter finest vet jeg ikke. men jeg vet at en skikkelig fuzza el-gitar låter fetest!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer dKINGofKALIMDOR:
Citerer SmackThatBitch:Jeg spiller på sag
kult, det gjør jeg også, har en sandviken stradivarius og en bassbue
spiller dessuten el. bass


Lol, har du noen fete akkorder, eller?
  • 0
  • KlM
  • KlM
Ibanez FTW!
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Siterer KlM:
Ibanez FTW!

Helt grei gitar, UTROLIG ENSFORMIG DESIGN, men ellers grei da Stygge navn også forsåvidt. RGX-78-P Prestige liksom
Blå...
  • 0
Siterer KlM:
Ibanez FTW!


Falt for Ibanez da jeg kjøpte min RG350EX. Min favoritt gitar er fortsatt Gibson Les Paul da. Men innenfor gitarer med ehammy bar foretrekker jeg Ibanez.
  • 0
Jeg har en Tenson gitar. Er fornøyd med den. Stålstrenger, altså.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Uhm.. Hvis jeg skulle kjøpt meg et nytt instrument, hvilket ville du anbefalt da?


Trommer seff!
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
Siterer Endless Sacrifice:
Citerer Jack the Lack of Crack:Uhm.. Hvis jeg skulle kjøpt meg et nytt instrument, hvilket ville du anbefalt da?

Trommer seff!


Hehe.. Prøvde trommer i musikktimen en gang. Det var dritkult, men.. Eh.. Jeg sugde.. Takk for forslag!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer SmackThatBitch:
Citerer dKINGofKALIMDOR:Citerer SmackThatBitch:Jeg spiller på sag
kult, det gjør jeg også, har en sandviken stradivarius og en bassbue
spiller dessuten el. bass

Lol, har du noen fete akkorder, eller?

på sag?
Sørlands chips 4 ever!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!