Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Siste konsert du var på?


Intimkonsert med Jo Nesbø og Lars Jones i går <3 Historier/fortellinger og noen låter. Det var kos. Gjorde opp for det faktum at jeg hadde sittet 1 time og hørt på boligøkonomi først.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Avenged Sevenfold, Oslo Spektrum.
Er vel 2-3 år siden nå, men jeg husker enda stemningen og opplevelsen.
Noe av det tøffeste jeg har vært med på noen sinne! Et av det få bandene som spiller bedre live enn studio.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Var på Rockefeller og så Meshuggah på onsdag. Var driiiiiiit fett, fikk også kompliment fra Kongh om Emperor skjorta mi, så jeg følte meg forpliktet til å kjøpe en av CDene dems.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Tyranus:
Var på Rockefeller og så Meshuggah på onsdag. Var driiiiiiit fett, fikk også kompliment fra Kongh om Emperor skjorta mi, så jeg følte meg forpliktet til å kjøpe en av CDene dems.


Var i moshpiten fram til de spilte Bleed. God stemning der, og folk oppførte seg energisk på en god måte. En del blåmerker ble det jo etter all dyttingen og kollideringene. Høyrefoten min er så godt som dekket i gult og blått.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Justin Bieber. For real! Dro dit i håp om å møte drømmedama.

Bra show. Faktisk.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Enslaved på Verket Festivalen i Mo I Rana.
Drit bra!
Dessverre var det dårlig publikum
Noe jeg ikke likte, var at Enslaved var oppvarming bandet til Turboneger.
Jeg skal si det ble en stor ned tur.
Skulle ha vært Turboneger som var warm up, til Enslaved!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siste konsert var Roger Waters: The Wall

Og fy så sykt heftig det var! Min første skikkelige konsert, og kunne ikke ha valgt noe bedre å gå på.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Feil tråd.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Bon Jovi, Verizon Arena, Little Rock, Arkansas, USA.
Fredag den 18. oktober 2013.

Livin' on a Prayer, mann.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Avenged Sevenfold sin Hail to the king-tour i Oslo Spektrum.
Lørdag 09.November 2013
Først var det et oppvarmingband for oppvarmingsbandet. Avatar som spilte da, fikk ikke med meg dem. Etter de hadde spilt så var det Five Finger Death Punch som varmet enda bedre opp til A7X.
Tidenes kveld, vanvittig stemning, kanon show, skal definitivt sees igjen sommeren 2014!
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Masse morro på LS2013, men før det så var det Kvelertak på rockefeller!
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Sahg sist Fredag
The gavel corrupts
  • 0
Nettopp hjemme fra Ghost konsert. Fy faen så epic!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Var på Donkeyboy natt til fredag. Terningkast 4, men jeg sang med på det meste så det var virkelig verdt 215 kroner.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Var på Donkeyboy natt til fredag. Terningkast 4, men jeg sang med på det meste så det var virkelig verdt 215 kroner.


Vi drammensere vet å lage god musikk.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Var på Rockefeller på fredag og så Eclipse og Nordic Beast! Nå vil vel flere kunne si meg temmelig inhabil når det kommer til å bedømme noe med akkurat den line-up'en, men det er det jo ingen her som vet mwhah!

Uansett tror jeg alle som var der vil si seg enig i at det var utrolig rått. En skikkelig fantastisk første show for bandet - gleder meg masse til å se mer!

Og hvem skulle tro at Mikkey Dee var en så utrolig jordnær og dødshyggelig fyr? Akkurat samme med Hal Patino - en av de desidert kuleste folka jeg har hatt æren av å treffe.

Mersom fornøyd her jeg sitter.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Man kan trygt si at jeg skal på Iron Maiden i Bergen den 28 juni.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!