Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hva hører du på nå?


Jeg hører på "Uprising" fra Muse. Denne sangen har en god rytme og får meg i godt humør
  • 0
Siterer Predator:
Metallica - The Outlaw Torn


Nice! Irriterrer meg at jeg aldri får hørt på den lenger, pga. hakk i plata : (
Heihei
  • 0
Jaret Reddick - Endless Possibilities

Glad-sang!
Just kill him with your awesome
  • 0
a-ha - butterfly butterfly (the last hurrah).
En epoke av fantastisk norsk pop er over om to måneder. Synd, meget synd
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Paulie:
Nice! Irriterrer meg at jeg aldri får hørt på den lenger, pga. hakk i plata : (


Haha, hva med Youtube? Eller...du vet.
You're sleeping over, right?
  • 0
Over?

Er ikke dette den ente gangen de har avslutningskonsert eller hva det heter?
Just kill him with your awesome
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Soraki:
Over?

Er ikke dette den ente gangen de har avslutningskonsert eller hva det heter?


a-ha har holdt på med avslutningsturnéen en stund, men de tre siste konsertene holdes i Oslo Spektrum i desember.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Haha, hva med Youtube? Eller...du vet.


No way! Okey, kanskje YouTube da. :p

Metallica - ...And Justice For All, hele plata. Er på To Live is To Die nå. Er helt sykt hvor genial dette albumet er.
Heihei
  • 0
Siterer Paulie:
Metallica - ...And Justice For All, hele plata. Er på To Live is To Die nå. Er helt sykt hvor genial dette albumet er.


Litt morsomt at plata ble produsert av egoet til James Hetfield og Lars Ulrich. Hører nesten ingen bass
  • 0
Fallout New Vegas Soundtrack: Marty Robbins - Big Iron
  • 0
Sabaton - Ghost Division

Lagt til 2010-10-27 23:23:
Ground Control to Major Tom

http://www.youtube.com/watch?v=AFks9A9TCF0
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Jamiroquai - Runaway, The Kids, Love Foolosophy, Too Young To Die og Virtual Insanity

Har falt pladask for Jamiroquai i det siste, er også stor fan av Stuart Zender (den originale bassisten deres) etter at jeg snubla over den finurlige videoen her.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
OceanLab - Ashes
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Helloween Dr. Stein
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Den nyeste cd-en til Hanna Pakarinen Finsk pop/rock sanger for de av dere som ikke veit hvem hu er;D
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
  • Zook
  • Zook
Gorillaz - Rhinestone Eyes
You're sleeping over, right?
  • 0
The Great Redneck Hope - Killing The Weelchair-Bound As They Exit Church With Missiles Fired From Helicopters Is My Milleu
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer HopeN:
Litt morsomt at plata ble produsert av egoet til James Hetfield og Lars Ulrich. Hører nesten ingen bass


Vet, men det gir plata en mer "rå" sound, som jeg bare digger. Justice-låtene tar seg bra ut live også da. Med bass. :p

Velvet Revolver - Fall to Pieces
Heihei
  • 0
Naruto Shippuden OST - Reverse Situation
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Kjøtt - Urbane Problemer

God gammel norsk aggresjon
  • 0
Siterer Zook:
Steven Wilson - Harmony Korine
Interessant musikkvideo, dette her. Overtydelige referanser til Zerkalo, Un Chien Andalou og Judex var forfriskende. Selv om Harmony Korine (regissøren) er på min personlige hat-liste...

Slowdive - 40 days
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Godspeed You Black Emperor! - Static
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Gorillaz - Clint Eastwood
QWOP = RageQuit
  • 0
Akkurat hørt på Taylor Swifts nye cd og den var overraskende bra Og nå er det Manowar*s Louder Than Hell albumet som står på
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Sigur Ros - Svefn-g-Englar
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!