Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hva hører du på nå?


Evalyn Awake - Piece By Piece
  • 0
Siterer Grallen:
Gojira - Stranded

Gleder meg til den nye plata deres som kommer i morgen, og om resten av CDen holder samme kvalitet som singelen, så har vi en skikkelig godbit i vente.


Gojira har alltid skrevet låter som er repeterende, men Magma tar repetisjonen enda lenger. Det trenger ikke være negativt, det finnes mange album der ute som er repeterende i natur, og det skaper en hypnotiserende følelse man kan drukne i. De klarte det veldig godt i låter som Oroborus, The Art of Dying, The Gift of Guilt, og Flying Whales. Jeg føler likevel ikke at Magma helt klarer å få det til. Låtene burde vært lengre, slik at de kan bygges opp over tid, samtidig som det burde være mere dybde i lydbildet. Oranssi Pazuzus nyeste album Värähtelijä, som jeg mener er en god kandidat til årets album, oppnådde en bedre atmosfære i forhold til å skape en hypnotiserende effekt gjennom repetisjon.
  • 0
Cult To Follow - Murder Melody
  • 0
First Aid Kit - America

Tror jeg liker denne versjonen bedre enn Simon & Garfunkel sin.
Hvis man ser bort ifra en bestemt live versjon hvor Garfunkel virkelig gir låta sjel.
  • 0
Disturbed - Sound of Silence
  • 0
I dag satt jeg på albumet "Fimbulvinter" av Kroda fra Ukraina. Gode gamle følelser knyttet til den platen. Samtidig merket jeg at de kom ut med to plater i fjor som jeg ikke har hørt, og de skal høres snarest.

Ellers ser jeg frem til å høre de nyeste platene fra Gorgoroth og Peste Noire.

Jeg har også gått inn i heavy metal sjangeren i det siste, og oppdaget band som Satan og Diamond Head. Må si Black Sabbath ble favoritten innen den sjangeren, selv om jeg også har fått høre de fleste platene til Iron Maiden også nå.
  • 0
Cousin Stizz - Fresh Prince
  • 0
One Republic - All The Right Moves
  • 0
Cliff Martinez - Bride of Deluxe
  • 0
Two Steps From Hell - Earth Rising
  • 0
Red Hot Chili Peppers - The Getaway
  • 0
Siterer ElGamer:
Disturbed - Sound of Silence


Åhh, den coverlåta er så cringy. Jeg får lyst til å legge meg ned på gulvet og inntre fosterstilling hver gang vokalisten drar på med de melodramatiske tonene sine. Føler jeg må vaske ørene mine med god musikk bare av å tenke på den.

Schammasch - Above the Stars of God

Lagt til 2016-07-05 01:13:
Deluge - Hypoxie
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Siterer ElGamer isturbed - Sound of Silence

Åhh, den coverlåta er så cringy. Jeg får lyst til å legge meg ned på gulvet og inntre fosterstilling hver gang vokalisten drar på med de melodramatiske tonene sine. Føler jeg må vaske ørene mine med god musikk bare av å tenke på den.


Hør, hør.
  • 0
Sabaton - Carolus Rex
mah boi
  • 0
NeedToBreathe - Happiness (Acoustic)

En av de klart beste låtene fra 2016 gjort enda bedre.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Tyr - Hold the Heathen Hammer High
mah boi
Ghost Loft - So High
  • 0
Alcest - Oiseaux de proie

Så jæææævla bra.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Yes - Owner of a Lonely Heart
  • 0
Sabaton - Blood of Bannockburn

Den nye plata deres er, i stil med deres to foregående, jævla bra.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hører på den nye singelen til Karpe Diem som heter Gunerius (Singel Nr. 07) !

Den er bra!
  • 0
Bon Iver - 22 (OVER S∞∞N)

Justin Vernon, din enestående skapning.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Skepta - Rescue Me (Sigma Remix)
  • 0
Dope - My Funeral
  • 0
Nyheter på radioen

10/10
The gavel corrupts

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!