Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat


Siterer fantomena:
Skal se en del filmer i dag, hvilke blir et dilemma.


Hvilke står det mellom?
  • 0
De 20 nederste på IMDB sin topp 250 liste.
  • 0
fantomena, se The Room, perkeft søndags underholdning
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
fantomena, se The Room, perkeft søndags underholdning


Har hørt om den, da er det bare å dra en tur til dere vet hva.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
fantomena, se The Room, perkeft søndags underholdning


I did not hit her it's not true it's bullshit I did not hit her I did nææææt. Oh hi Mark!

Endret av moderator fordi: Du vet hvorfor. /Ole-Christian
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer fantomena:
Har hørt om den, da er det bare å dra en tur til dere vet hva.


bra jobbet, skikkelig bra mørk komedie

anyway, how is your sex life?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Anyway, I talked to the doctor. I definately have breast cancer.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Everything wrong with The Room er fantastisk å se, etter at du har sett filmen da..

http://www.youtube.com/watch?v=mvuwldnG7c0
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer Nero The Elder:
Turen innom blomsterbutikken i "The Room" bør også nevnes. Aldri sett mer forhastet scene i film noensinne.

http://www.youtube.com/watch?v=7S9Ew3TIeVQ


Beste er toppkommentaren HAHA
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Noen som skal sjå Iron Man 3 på kino?
  • 0
Vet ikke om dette er rett tråd, men jeg er utrolig spent på sesong 4 av Arrested Development som kommer i slutten av Mai. Eg gler meg!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Planlegger å se Apollo 13 i natt/kveld. Har ikke sett den før. Verdt tiden min?

Siterer Matscoolio:
Vet ikke om dette er rett tråd


Det er helt riktig tråd.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Planlegger å se Apollo 13 i natt/kveld. Har ikke sett den før. Verdt tiden min?


Det er ganske lenge siden jeg så den sist, men jeg mener å huske at jeg likte den ganske godt. Så jeg vil være så vill og anbefale deg å se den!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Det er ganske lenge siden jeg så den sist, men jeg mener å huske at jeg likte den ganske godt. Så jeg vil være så vill og anbefale deg å se den!


Ja, da så. Kommer vel til å se den i løpet av natten, tenker jeg. Er jo med Tom Hanks og alt.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jepp, og han leverer en ganske god rolle. Siden du nevnte filmen tror jeg at jeg skal finne den frem i fars filmhylle og se den selv en dag.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Det pleier han vel stort sett å gjøre. Det tar jeg i så fall som et tegn på at den er verdt å se.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
PREDATOR'S WUNDERBARE TOPP 10 LISTE OVER DE MEST ETTERLENGTEDE FILMENE I DETTE ELLERS KJEDELIGE FILMÅRET

10. Thor: The Dark World
09. Sin City: A Dame to Kill For
08. American Hustle
07. Kick-Ass 2
06. The Wolf of Wall Street
05. The Hobbit: The Desolation of Smaug
04. Star Trek Into Darkness
03. Man of Steel
02. The World's End

01. Only God Forgives

Hmm...ja. Tror den er slik. Kan hende jeg må gjøre noen justeringer etterhvert.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Har store forventninger til Man of Steel, ettersom Christopher Nolan er med. Klarer dem å få filmen i samme retning som The Dark Knight og TDK Rises så kan dette bli veldig bra.
  • 0
Jeg synes Superman er av de mindre kule superheltene, men Man of Steel har vekket interessen min også.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg synes Superman er av de mindre kule superheltene, men Man of Steel har vekket interessen min også.

Min interesse er også våknet, det tidligere filmene til Superman har, etter min mening, ikke vært noe bra. Popkorn-filmer, intet mer intet mindre.
Man of Steel ser mye mer realistisk ut og med Zack Snyder som regissør tror jeg ting går sin rette gang.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg synes Superman er av de mindre kule superheltene, men Man of Steel har vekket interessen min også.


Zack Snyder og Christopher Nolan burde være en ganske god kombinasjon. Iallfall i forhold til en slik film. Snyder har lett for å ta litt av, men med Nolan som holder han litt igjen og sørger for at ting blir bra på andre måter enn bare visuelt, så har jeg troen.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Predator:
The World's End


få filmer jeg har gledet meg til like mye som Wright's avslutning på Cornetto trilogien
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Idag fikk jeg endelig se første teaser på Kill Buljo 2. Det tok virkelig sin tid...

Gleder meg!
  • 0
Jeg har ingen filmer jeg gleder meg spesielt mye til.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!