Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat


Siterer xXAkresSXx94:
Eg har bare ikkje sansen for slike filmer som: Shawshank Redemption, det er vel eit problem i følge deg? Fast Five liker eg meget godt, eg liker bilfilmer meir enn "Shawshank Redemption". Slik er det bare, og du kan ikkje sei noe i mot det.

Fyren må bli stand-up komiker.

http://www.troll.me/images/yaoi-ming-f-dat-face/-hahahaha-lol.jpg


Jeg var faktisk svært overbevist om at du var stokksenil de første månedene dine på forumet her.

Ja, jeg har et problem med folk som definerer en god film ved å se på hvor mye action det er. Gir blanke F i "men det er din mening", det er nemlig sånne som deg som ødelegger en filmindustri som blir mer og mer appellerende for et simpelt publikum i alle aldere som er fornøyd med et par biler som kolliderer og eksplosjoner. Som Danny Boyle fint sa det: En "pixarifisering" av filmindustrien ødelegger den.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Du er ikke så underground du heller da, Cherno. Det meste av det du hører på av musikk har jeg samme synspunktet på, og de filmene du liker er ganske enkle de også. Der Akres står på overflaten, står du opp til rett over ankelen.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Noen som har sett Tropic Thunder i det siste?
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Noen som har sett Tropic Thunder i det siste?


Det er en film jeg vil se. Ben Stiller og Robert Downey Jr. Må skaffe meg den.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
bruker som regel IMDB men om jeg ikke gidder og bruke det ser jeg som regel bare igjennom netflix.
  • 0
Siterer albaga:
Citerer xXAkresSXx94:
Noen som har sett Tropic Thunder i det siste?


Det er en film jeg vil se.

Tøff film, ikke verdens beste, men bra skuespill og humor.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Noen som har sett Tropic Thunder i det siste?


Tom Cruise i sin nest beste rolle ever

Lagt til 2013-05-20 17:47:
Siterer The Heretic:
Du er ikke så underground du heller da, Cherno. Det meste av det du hører på av musikk har jeg samme synspunktet på, og de filmene du liker er ganske enkle de også. Der Akres står på overflaten, står du opp til rett over ankelen.


Mens du står til knes i din egen pretensiøse "underground cred".
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Mens du står til knes i din egen pretensiøse "underground cred".


Selvfølgelig. Smaken min er utviklet og finspisset gjennom flere år med intellektuell tenking og sanselig føling.

lol
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Selvfølgelig. Smaken min er utviklet og finspisset gjennom flere år med intellektuell tenking og sanselig føling.


Ja det er helt tydelig. Og ennå er du bare en liten spire.. Hva har verden i vente ?
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Ja det er helt tydelig. Og ennå er du bare en liten spire.. Hva har verden i vente ?


Det er en teori om at man slutter å utvikle musikksmaken sin etter man er rundt 25 år. Etter det stagnerer den stort sett.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Ser på Iron Man 3, god historie, men litt merkelig at hele verden er tilbake til normalen etter at aliens invaderte i The Avengers.
  • 0
Siterer The Heretic:
Det er en teori om at man slutter å utvikle musikksmaken sin etter man er rundt 25 år. Etter det stagnerer den stort sett.




Jeg tror jeg har hørt teorien i en annen form: At musikere stort sett skriver sine beste ting rundt 25 årsalderen..

Men dette er jo en filmchat..
The gavel corrupts
  • 0
Ny trailer til filmen jeg for tiden har mest forventninger til

http://uk.movies.yahoo.com/the-world%E2%80%99s-end-full-traile
r--exclusive--135829842.html


Og The Guardian ga forøvrig filmen som er nummer to på min liste en 5 stjerners anmeldelse

http://www.guardian.co.uk/film/2013/may/22/cannes-only-good-for
gives-ryan-gosling-review
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Kjeder meg noe jævlig, så gir The Vampire Diaries en sjanse. Litt overkill å navngi byen Mystic Falls.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Kjeder meg noe jævlig, så gir The Vampire Diaries en sjanse. Litt overkill å navngi byen Mystic Falls.


Er ikke den serien for 14 år gamle jenter ?
The gavel corrupts
  • 0
Noen her som har sett Fast 6 og anbefaler den?
Trying to be reasonable
  • 0
Siterer Furon:
Noen her som har sett Fast 6 og anbefaler den?


De 5 første var jo elendige, ser ikke hvordan nummer 6 i rekken kommer til å være noe bedre.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Jeg er smått utenfor målgruppa, ja. Men om man ignorerer alt det overfladiske dramaet er det litt å hente, det aller meste innen feministisk og maskulin filmteori. Spesielt i Damon, en av hovedkarakterene har de tatt det til det ekstreme.

Var på et symposium i fjor høst hvor en filmteoretiker tok for seg nettopp dette, i både The Vampire Diaries og True Blood. Sistnevnte er ekstremt mye bedre serie, dog.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har sett litt mer av True Blood og den virker hakket hvassere. Men fikk ikke helt fot på det heller.
..Og det kommer fra en som var stor fan av vampyr filmer og littereatur på 90 tallet.
Det er noe med disse "twilightvampyrene" fra 00 tallet jeg ikke kjøper
The gavel corrupts
  • 0
Noen som skal sjå Fast & Furious 6 idag?
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Noen som skal sjå Fast & Furious 6 idag?

På ingen måte. Jeg takler ikke den typen film, hvor helten er en maskulin testosteronbombe, kvinner kun er laget for sex og hvor den eneste lukta i verden er bensin, svette og kruttrøyk. Dessuten har de tjuefire gir på en hvilken som helst bil.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Noen som skal sjå Fast & Furious 6 idag?


Nopenopenope
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Noen som skal sjå Fast & Furious 6 idag?

Jeg så den. Det er en av de bedre Fast & Furious filmene ;)
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Jeg så den. Det er en av de bedre Fast & Furious filmene ;)


Det sier vel egentlig ikke så mye, da.

Siterer JoEy_Odd:
Noe norsk kino mangler, gleder meg til ikveld når lokalkinoen gjør dette
http://www.tynesidecinema.co.uk/whats-on/anniversary-celebratio
n


Tviler ekstremt sterkt på at noen av kinoene i nærheten av meg gjør noe sånt. Ville vært fantastisk hvis de gjorde det, iallfall.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!