Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat


Hvis man skal kjøpe blu-ray-filmer billig, hvilke nettsteder/butikker er best?
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Hvis man skal kjøpe blu-ray-filmer billig, hvilke nettsteder/butikker er best?


Har du mulighet til å kjøpe fra utenlandske butikker?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Har du mulighet til å kjøpe fra utenlandske butikker?


Jaja, synes Play har ganske gode priser på enkelte ting
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Jaja, synes Play har ganske gode priser på enkelte ting


Skulle si Play, ja. Selv bruker jeg ganske mye HMV, men de er vanligvis ikkenoe bedre enn Play.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Kan anbefale amazon.co.uk, i samarbeid med biit.no for å sørge for å finne varer som ligger under 200 kroner. Jeg kjøpte akkurat en seriepakke som kostet 260 kroner på play.com. Derimot lå den på 160 kroner på amazon.co.uk. Fraktprisen er heller ikke så gal.
  • 0
Siterer gnyg:
Hva er trist med det?


Det er i utgangspunktet trist at en film klarer å få terningkast 1 i det hele tatt.
  • 0
Siterer Martin Sollien:
Kan anbefale amazon.co.uk, i samarbeid med biit.no for å sørge for å finne varer som ligger under 200 kroner. Jeg kjøpte akkurat en seriepakke som kostet 260 kroner på play.com. Derimot lå den på 160 kroner på amazon.co.uk. Fraktprisen er heller ikke så gal.


Hørtes ut som en reklame haha, aldri hørt om biit.no, kan sjekke ut.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Sikkert noen som har spurt før, men hva syntes dere om The Lone Ranger? Så den på kino, likte den ganske godt.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hva syntes dere om The Lone Ranger?


Så den på kino igår - Grei den, men ikke bedre enn Pirates of The Caribbean.
  • 0
Siterer SirThomas:
Så den på kino igår - Grei den, men ikke bedre enn Pirates of The Caribbean.


Nei, men en litt annen sjanger også da. Okey, tulla, begge deler er action-adventure-ish, eller noe. Men du skjønner poenget, det ene er med pirater det andre med cowboyer
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer SirThomas å den på kino igår - Grei den, men ikke bedre enn Pirates of The Caribbean.

Nei, men en litt annen sjanger også da. Okey, tulla, begge deler er action-adventure-ish, eller noe. Men du skjønner poenget, det ene er med pirater det andre med cowboyer


Cowboys of the Caribbean?
  • 0
Siterer Martin Sollien:
Kan anbefale amazon.co.uk, i samarbeid med biit.no for å sørge for å finne varer som ligger under 200 kroner. Jeg kjøpte akkurat en seriepakke som kostet 260 kroner på play.com. Derimot lå den på 160 kroner på amazon.co.uk. Fraktprisen er heller ikke så gal.


Amazon.com er også utrolig bra.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hvor er egentlig bannerbildet til denne tråden fra?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hvor er egentlig bannerbildet til denne tråden fra?


Age of Conan tror jeg.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hva tror dere om Sharknado? Den skal jeg se når den kommer på billigsalg. For en film!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Hva tror dere om Sharknado? Den skal jeg se når den kommer på billigsalg. For en film!


At du gidder å bruke penger på den haha
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer gnyg:
Hva tror dere om Sharknado? Den skal jeg se når den kommer på billigsalg. For en film!


Har sett alt for mye av det Asylum lager, fantastiske folk, så kommer nok til å se Sharknado, ja.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Noen her inne som har sett World War Z?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Cherno:
At du gidder å bruke penger på den haha


Men det var en metafor, tror jeg. Mente at jeg ser den på netflix.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Men det var en metafor, tror jeg. Mente at jeg ser den på netflix.


Se Snakes on a Train. Den er helt fantastisk.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer JoEy_Odd:
Se Snakes on a Train. Den er helt fantastisk.


Det plottet. Blir vel som Nude Nuns With Big Guns. Så dårlig at det blir litt morro, bare litt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Så The Internship i går, noen som har sett den? Ikke helt min type film, selv om den var morsom noen ganger. Humoren er ofte teit og Owen Wilson irriterer meg. Hva skjer med at skuespillerne snakker så sykt fort?
  • 0
Har lovet en fyr at jeg skal se 300 og Conan the Barbarian så snart jeg kommer hjem. Flere som kan anbefale de?

Samme fyr spurte også om jeg kunne gi ham noen anbefalinger av action og thrillere. Litt hjelp?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Dude. Du har sett American Psycho. Den er jo selvsagt at du skal anbefale.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer SirThomas:
300


Anbefales.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!