Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat


Den filmen går rett ned i dass

Angry Joe setter vel ord på alt jeg har lyst til å si angående saken: http://www.youtube.com/watch?v=lyWYqEKztso
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Predator:
Så utrolig merkelig valg. Cranston hadde vært sjef.


Tror bare de prøver litt for hardt å gi kjente fjes som Batman og Lex Luthor en overhaling. Hører at unge Lex i Smallville faktisk er ganske god. Men nerden Eisenberg som superbadguy? Probably not, no.

Lagt til 2014-02-01 21:48:
Siterer Cherno:
Angry Joe setter vel ord på alt jeg har lyst til å si angående saken:


Wow, han der var jævlig irriterende.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Så Memento nå. Fy flate for en råbra film! Rart at jeg ikke har fått med meg den før nå. Syns det er veldig kult når film forteller historier på en så unik og kul måte. Det hadde liksom ikke fungert i spill eller i bokformat.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Så The Godfather, vet ikke hva jeg skal si egentlig.
AWSOMEDAVIDPOWER
  • 0
Phillip Seymour Hoffman ble funnet død. En stor skuespiller er borte.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Phillip Seymour Hoffman ble funnet død. En stor skuespiller er borte.


Altfor tidlig, han var virkelig en enestående fantastisk skuespiller.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer LesMiserable:
Phillip Seymour Hoffman ble funnet død. En stor skuespiller er borte.


Huff ja, triste nyheter. Det kom som et sjokk at han så brått ble dratt fra oss
  • 0
Er det noen som husker da trailere ikke ødela filmer? Pepperridge farm remembers. Jeg så traileren til Amazing Spider-Man 2 og det var praktisk talt hele filmen.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Er det noen som husker da trailere ikke ødela filmer?


Jeg ser svært sjelden trailere lenger, nettopp fordi de viser altfor mye. Vet stort sett hvilke filmer jeg sannsynligvis vil like og har lyst til å se basert på andre ting enn trailere uansett.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Jeg ser svært sjelden trailere lenger, nettopp fordi de viser altfor mye. Vet stort sett hvilke filmer jeg sannsynligvis vil like og har lyst til å se basert på andre ting enn trailere uansett.


Sjæl, men det var litt vanskelig å se bort når traileren ble spilt av på kinoen.
  • 0
Jeg må virkelig henge mer her.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer LesMiserable:
Sjæl, men det var litt vanskelig å se bort når traileren ble spilt av på kinoen.


Æsj, ja. Så traileren til Amazing Spider-Man 2 på IMAX før jeg så Hobbiten. Ekstremt god trailer... om man ser bort ifra at det var en oppsummering av hele filmen.

Lagt til 2014-02-12 20:33:
Siterer A to the H:
Jeg må virkelig henge mer her.


You should.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
You should.


I will.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer LesMiserable:
Sjæl, men det var litt vanskelig å se bort når traileren ble spilt av på kinoen.


De viste traileren til Amazing Spider-Man 2 før jeg så Lego Movie. Jeg tok på øreplugger, vatta opp musikk og så ned i bakken.

Hvorfor er jeg så smart?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Æsj, ja. Så traileren til Amazing Spider-Man 2


Gitt opp superhelt-filmer for altfor lenge siden.. Den første Amazing Spider-Man sugde og denne ser like ille ut. Det er så altfor mange skurker i hver eneste film nå, hvorfor?! Garfield gjorde noen fantastiske roller før i tiden og har bare solgt ut og blitt minimalisert i tidenes mest usjarmerende protagonist i en marvel-film.. Verre enn Thor tilogmed. De virkelige skurkene i denne oppfølgeren er de som har designet ting. Spider-man ser tam ut, wtf skjedde med electro og Green goblins elendige CGI? Og hvorfor er Rhino en transformer?
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Gitt opp superhelt-filmer for altfor lenge siden..


Tja, selv om jeg er enig i resten av det du sier om Spider-Man 2 så digger jeg mange av Marvel sine filmer for tiden. Thor er vel unntaket. Avengers og Iron Man var ganske bra og med Guardians of the Galaxy og Age of Ultron på vei så gleder jeg meg som en liten unge. Kan hende det er fordi jeg har lest mange av seriene og ber til en høyere makt om at de én dag lager Civil War, men alle bortsett fra Thor scorer mellom svak 6 og svak 8 på karakterskalaen hos meg.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Har fremdeles meget sansen for superheltfilmer, men nå begynner jeg å bli temmelig lei. Forventer en-to filmer til for hver karakter i Marvel-universet. Hadde ikke overrasket meg om de lagde en film for hver karakter i X-men. Moneygrabbing fuckers.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Forventer en-to filmer til for hver karakter i Marvel-universet. Hadde ikke overrasket meg om de lagde en film for hver karakter i X-men. Moneygrabbing fuckers.


Vet du hva, jeg kan skjønne nøyaktig hvordan det går an å tro sånt, men med superheltfilmer har jeg ikke så altfor mye imot det. Du klarer ikke lage en film som The Avengers uten å først ha utforsket noen av karakterene du kommer til å se der. Det er ganske mye å ta innover på en gang. Dette, og mange andre ting selvfølgelig, er en av grunnene DC ikke har klart å lage en Justice Leauge film. Så lenge alle filmene har kvalitet har jeg virkelig intet imot flere filmer om én superhelt.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer A to the H:
Hadde ikke overrasket meg om de lagde en film for hver karakter i X-men. Moneygrabbing fuckers.


The Wolverine var jo fet.

Superheltfilmer har jeg ikke så mye imot, så lenge de underholder meg - noe det ikke er vanskelig å gjøre. The Dark Knight og Watchmen er ikke bare de to ypperste i sjangeren, men også to av mine absolutte favoritter (10/10 og 9.5/10 respektivt) generelt. Marvel klarer alltid å levere for min del, Thor included. Avengers er griseunderholdende, og de individuelle filmene har høy underholdningsfaktor. Det at de alltid velger spennende regissører som Edgar Wright og Joss Whedon gjør at jeg alltid ser fram til den nye i serien.

For hver heljævlige superheltfilm (Man of Steel) det kommer, så får vi to eller flere underholdende, føles det for meg.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Det at de alltid velger spennende regissører som Edgar Wright og Joss Whedon gjør at jeg alltid ser fram til den nye i serien.


#word Ant-Man er Paul Rudd regissert av Mr. Wright? Må bare bli bra.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Vet du hva, jeg kan skjønne nøyaktig hvordan det går an å tro sånt, men med superheltfilmer har jeg ikke så altfor mye imot det


Jeg hadde heller ikke noe imot det, men nå begynner det å bli mye. Nå får altså Spiderman sin 5 film på under 10 år, noe jeg synes er utrolig mye for en så tam karakter som han. Nå var Amazing Spiderman en liten opptur for meg etter Spiderman 3 som er en av de jævligste filmene fra Marvel.

Siterer JoEy_Odd:
Du klarer ikke lage en film som The Avengers uten å først ha utforsket noen av karakterene du kommer til å se der.


Er enig i dette. De eneste de ikke hadde gitt en film til var Hawkeye og Black Widow, og i filmen skurret det faktisk litt om de var med i The Avengers eller ikke.

Siterer JoEy_Odd:
Det er ganske mye å ta innover på en gang. Dette, og mange andre ting selvfølgelig, er en av grunnene DC ikke har klart å lage en Justice Leauge film. Så lenge alle filmene har kvalitet har jeg virkelig intet imot flere filmer om én superhelt.


Jeg vil gjerne ha fler gode filmer fra DC. Er kun Batman jeg har satt pris på. Superman har jeg aldri hatt en relasjon til, ettersom jeg aldri fant konseptet om "udødelig superhelt med kun en akilleshæl" tilfredsstillende.

Lagt til 2014-02-13 00:26:
Siterer Predator:
The Wolverine var jo fet.


Det er sant, men den er kun fet pga Jackman.

Siterer Predator:
The Dark Knight


En av mine favoritter også. Heath Ledger er så legende.

Siterer Predator:
Watchmen


ALDRI sett faktisk. Jeg skammer meg. Hadde helt glemt å se den. Skal sees til neste uke.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
ALDRI sett faktisk. Jeg skammer meg. Hadde helt glemt å se den. Skal sees til neste uke.


Det bør du. Den er milevis bedre enn noe annet av Zack Snyder.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg hadde heller ikke noe imot det, men nå begynner det å bli mye. Nå får altså Spiderman sin 5 film på under 10 år, noe jeg synes er utrolig mye for en så tam karakter som han. Nå var Amazing Spiderman en liten opptur for meg etter Spiderman 3 som er en av de jævligste filmene fra Marvel.


Skjønner ikke helt hvorfor de lager Amazing. Sjekk ut Spiderman 2099 og si at du ikke vil ha en filmversjon liksom.

Siterer A to the H:
ALDRI sett faktisk. Jeg skammer meg. Hadde helt glemt å se den. Skal sees til neste uke.


You bastard, det pleide å være min #1 overall.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
You bastard, det pleide å være min #1 overall.


Hva har erstattet den? Det var den du svarte forrige gang jeg spurte.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Det bør du. Den er milevis bedre enn noe annet av Zack Snyder.


Interessant. Da blir're i løpet av uka.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!