Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Paradise Hotel-tråden


Folk må nå ha bedre ting å gjøre enn å se på dette drittprogrammet.
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Nå er det under 5 måneder til sesongstart <3
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Gleeeeeeder meg! LOVE IT <3
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Gleeeeeeder meg! LOVE IT <3


Like bra hvert år. Koser meg med Paradisegjengen på Robinson og!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Like bra hvert år. Koser meg med Paradisegjengen på Robinson og!


Haha, de er så idiotiske! Haha, det er sant det de sier. Folk som er lam fra halsen og ned er med på ingen grenser, mens folk som er lam fra halsen og opp er med på Paradise Hotel!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Haha, de er så idiotiske! Haha, det er sant det de sier. Folk som er lam fra halsen og ned er med på ingen grenser, mens folk som er lam fra halsen og opp er med på Paradise Hotel!


Hahaha, den var god. Men jeg er enig i det Stian sa: ''Folk som melder seg på Robinson er dummere enn de som melder seg på Paradise. Hvem er som frivillig vil sulte ute på en øde øy...? Det strider mot all logikk''
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Ja. Haha. Veldig sant, virker helt jævelig. Men sammtidig får man mer respekt for de som melder seg på robinson! Finnes det en robinson tråd?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Ja. Haha. Veldig sant, virker helt jævelig. Men sammtidig får man mer respekt for de som melder seg på robinson! Finnes det en robinson tråd?


Det tror jeg ikke, men kan lage eventuelt en stor tråd som heter "Realityserie-tråden", eller noe.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Gjør det, Anders! Hadde vært fett!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Gleder meg til sesongen 2014!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Gleder meg til sesongen 2014!


Me too.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Gleder meg til sesongen 2014!


Da er vi tre!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Grei underholdning å se på logikken til noen av dem. Men gleder meg er sterk overdrivelse.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Paradise er greit å se på hvis du har noen å snakke med det om. Husker jeg så på det noen sesonger tilbake, når jeg hadde veldig god kontakt med ei jente, og snakket mye med henne. Da ble Paradise også noe vi snakket om når det gikk på TV.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Utrolig underholdene i år. Hun der bl0nde har jo søren meg ikke beina på jorden.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Hun der bl0nde har jo søren meg ikke beina på jorden.


Det er ingen på Paradise som har beina på jorda....
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Victorfinne:
Utrolig underholdene i år.


Nei, må virkelig si meg uenig med deg der. Bortsett fra det faktum at dette kanskje er den desidert styggeste gruppen med Paradise deltagere jeg noensinne har sett så er serien blitt kjørt rett i grøfta siden forrige sesong. Manusforfatterene er verre en vanlig, de som klipper serien har blitt tømt for vitser og Ann Marrielle ble sendt ut. Fuck Paradise dette året.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Ann Marrielle ble sendt ut.


Ann Marielle er der da virkelig enda.
  • 0
Siterer SirThomas:
Ann Marielle er der da virkelig enda.


Har ikke sett alle de nyeste episodene, men det faktum at de tør å la henne bli sendt ut to ganger er perverst av produsentene.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Har ikke sett alle de nyeste episodene, men det faktum at de tør å la henne bli sendt ut to ganger er perverst av produsentene.


Det perverse er at de lar en gullfisk med plastikkbryster og iq på 40 være med i det hele tatt.
  • 0
Siterer SirThomas:
Det perverse er at de lar en gullfisk med plastikkbryster og iq på 40 være med i det hele tatt.


Du mener de burde hatt smarte og oppegående folk der? Folk som faktisk vil bli noe med livet sitt? Tenk på hvor dørgende kjedelig det hadde vært i forhold til det vi har nå.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer SirThomas:
Ann Marielle er der da virkelig enda.


Hun har blitt sendt ut, og kommet inn igjen flere ganger.

Likte ikke når det var sånn Robinson-uke, eller den som er nå. Har det noe med Paradise Hotel å gjøre da?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
I dag er det igjen duket for en ny sesong med Paradise Hotel. Har sett de tre siste sesongene, bare fordi det er latterlig og godt underholdene. Jeg elsker og se menneskene som er der og på hvordan de utvikler seg igjennom programmet. Håper årets sesong blir bra.
  • 0
Siterer SirGalahad:
I dag er det igjen duket for en ny sesong med Paradise Hotel. Har sett de tre siste sesongene, bare fordi det er latterlig og godt underholdene. Jeg elsker og se menneskene som er der og på hvordan de utvikler seg igjennom programmet. Håper årets sesong blir bra.


Jeg foretrekker å lese Fragmente über die neuere deutsche Litteratur av Johann Gottfried von Herder.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg foretrekker å lese Fragmente über die neuere deutsche Litteratur av Johann Gottfried von Herder.


Slutt å tull. Alle lærere jeg har hatt i filosofi har unngått Herder som pesten fordi han er så ubegripelig. Du klarer da å slappe og bli irritert av at det faktisk finnes folk i verden som er villige til å la seg selge så ekstremt som det deltagerne på Paradise Hotel gjør.

Er det kanskje bedre om jeg skriver en sosialkritisk blogg om Paradise Hotel slik at du slipper å lese Herder?
Living so the last night feels like a past life
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!