Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Paradise Hotel-tråden


Fy helvete for et elendig program!
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Dette programet er den største tragedien som har blitt sendt på norsk tv på lenge, eller vent det er den største tragedien siden Big Brother kom på skjermen. Makan til fjortiz show skal man lete utrolig lenge etter

Og slik går vel dagene på "Paradise" Hotel
"Azza hu er bare helt for jøvlig på tryne az, sjekk den feite ræva da, herregud az. Og de flate brysta! ser ut som noe som er komprimert i en kjøkkenmaskin, æsj az".
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hallo?

De fleste med mindre alle er 20 år? Se hvordan de oppfører seg...

De fleste har allerede snakket får meg og mange andre.


Siterer zelda7:
Hvis man finner silikon i leppene attraktivt


Made my Laugh!
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Voldsom til kritikk. Og for dere som sier at jeg burde se andre serier så er nok ikke det nødvendig. Jeg tar meg ikke nær av kritikken deres og jeg står for at jeg ser på den.

Lagt til 2009-04-21 16:54:
Fordi at dere alle er hardcore gamere som ikke har noe annet liv enn å game så trenger dere ikke kritisere mine kulturelle interesser på en sånn voldsom negativ måte.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Siterer sofus_tha_beast:
Fordi at dere alle er hardcore gamere som ikke har noe annet liv enn å game så trenger dere ikke kritisere mine kulturelle interesser på en sånn voldsom negativ måte.


Så du mener man enten er gamer eller så ser man på Paradise Hotel? Det finnes det mye annet å se på tv en akkurat den serien.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
liker ikke serien noe spessielt^^ lol ...hvis deltagerne kunne stått å kysse på sin egen munn..hadde de ikke gjort noe annet....

menmen.....

big brother var jo bra da! (første sesong1) men de gjorde serien om til dritt...
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Haha, de fleste sher som sier Paradise hotel er dårlig har ikke godt nok grunnlag for å si det.
  • 0
Siterer sirupkaramell:
Haha, de fleste sher som sier Paradise hotel er dårlig har ikke godt nok grunnlag for å si det.


All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
sier ikke at serien er dårlig^^ liker den ikke noe særlig. kan se på d

men merker at mange er litt overdrevet negative? får det til å høres ut som en dritt-serie
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer gnomely:
sier ikke at serien er dårlig^^


Det gjør jeg.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
greit greit...gir opp xD
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer sersjant drittsekk:
http://www.youtube.com/watch?v=HrfCixsd2N8

Det er awsome ass. Digger Clay på The Wire. Og får dere som dissermeg for å ikke har sett tv-serier har jeg sett The Wire for eksempel. Og Jeg har aldri sagt at Paradise er et fornuftig program som har god moral osv. Men jeg syntes det fortsatt er jævlig god underholdning
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Rofl. Dette er et en av de tulleste seriene som finnes.

Men bare innrøm det. Hvis du er alene hjemme og dette showet går på TV''en, så ser du på det. Alle menn er sånn - Sniktitter
"The human race has one really effective weapon, and that is laughter." Mark Twain
  • 0
haha xD jeg ser på prison break for tiden...
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer sofus_tha_beast:
Men jeg syntes det fortsatt er jævlig god underholdning

Bra, det første skrittet er å innrømme at du har et problem.
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
Siterer sersjant drittsekk:
Citerer sofus_tha_beast:
Men jeg syntes det fortsatt er jævlig god underholdning

Bra, det første skrittet er å innrømme at du har et problem.


Har jeg et problem...?
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Siterer sofus_tha_beast:
Har jeg et problem...?


Du sier at du liker Paradise Hotel på et nerdeforum, så ja, du har nok et problem.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer -sebastian-:
Citerer sofus_tha_beast:
Har jeg et problem...?


Du sier at du liker Paradise Hotel på et nerdeforum, så ja, du har nok et problem.


Hehe... Men det må da være noen som liker Paradise her på GR! Ikke alle er nerder her tror jeg.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Siterer sofus_tha_beast:
Har jeg et problem...?

Og jeg som trodde du var klar til neste skritt i programmet. Eier du ingen skam?

Siterer sofus_tha_beast:
Hehe... Men det må da være noen som liker Paradise her på GR! Ikke alle er nerder her tror jeg.

Det er nok ekstremt mange sosialt tilbakestående nerder her, men foretrekker dem ovenfor folk som ser på Paradise Hotel.

Med mindre de ser på det mens de fantaserer om å denge ihjel samtlige deltakere med balltre slik at brunkremen flyr vegger imellom...

Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
Siterer sersjant drittsekk:
Med mindre de ser på det mens de fantaserer om å denge ihjel samtlige deltakere med balltre slik at brunkremen flyr vegger imellom...


All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Trodde jeg skulle får tid til å skrive masse her, men må desverre dusje, dra håret bakover, file neglene og ta ansiktsbehandling før jeg lager en kopp kamille te og nyter Paradise Hotel, godt innpakket i det hvite fleeceteppet mitt!

Klemz! <333
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Siterer tarkan:
Trodde jeg skulle får tid til å skrive masse her, men må desverre dusje, dra håret bakover, file neglene og ta ansiktsbehandling før jeg lager en kopp kamille te og nyter Paradise Hotel, godt innpakket i det hvite fleeceteppet mitt!

Klemz! <333


I was liek...
http://bildr.no/view/395034
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Siterer sofus_tha_beast:
Citerer -sebastian-:Citerer sofus_tha_beast:

Har jeg et problem...?



Du sier at du liker Paradise Hotel på et nerdeforum, så ja, du har nok et problem.



Hehe... Men det må da være noen som liker Paradise her på GR! Ikke alle er nerder her tror jeg.


I like Paradise hotel <33

Haha, Nanna måtte dra fordi hun hadde mobbet ^^,
  • 0
dakkar jeg så noe av det....en som ble mobbet til hun begynte å gråte^^

greit at flertallet ikke liker paradise hotel. men trenger ikke å si at folk har et problem hvis de syns d er god underholdning.

*nøytral-elsker*
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!