Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Paradise Hotel-tråden


Siterer heljar:
Innimellom all latteren har han gjemt et navn.


Å, ja.. xD
Love is our resistance!
  • 0
Spoiler!!!!!

Da har jeg noen nye spoilere på lur her, i alle fall en.

På mandag sjekker Benedicte inn på hotellet, altså ikke Ida, men det er kanskje mulig at hun dukker opp også. Gå inn på denne linken å gå nederst på siden så er det bilder av Benedicte http://siljegusfre.ipublish.no/

Lagt til 2009-04-25 19:53:
Hun kommer forresten fra Porsgrunn om det er relevant for noen



Lagt til 2009-04-25 20:04:
og her er enda en link om hun nye http://www.ta.no/pulsen/article4226501.ece
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Du brøt retningslinjene der..

Ikke lov til å medføre/hjelpe til med piratkopiering(eller noe lignende)

Jeg bare sier i fra så du kan fjerne det før en moderator gir deg advarsel el noe.
  • 0
Ooops.. Sorry, fjernet nå
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
kevin å wiliam er 2 kuleste på det dritt programe....
lene er den styggeste bitcha, kärma er ei hore
  • 0
Siterer sofus_tha_beast:
Klart.. Det er et viktig program. Digger det<3


Sarkasme, eller?
www.steinskog.me
  • 0
Jeg elsker PH, seriøst. Sykt bra underholdning
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Siterer sofus_tha_beast:
Jeg elsker PH, seriøst. Sykt bra underholdning


Folk i 20-årene med hjernen til en 14-årig bimbojente, som bare sitter og krangler med hverandre? Nei takk.
www.steinskog.me
  • 0
huff, det er en fordomsfull verden vi lever i..
  • 0
PH er digg. Årets serie for meg! Selv om den ikke har moral, eller slikt gjør den vell ikke dårlig? Den er avhengighetskapende og genial xD Hvorfor? Jo fordi Måten folk oppfører seg og jeg får et inntryk av hvordan folk oppfører seg i eldre alder. Folk med bad attidute kan stikke

Noen som tenker å kjøpe den offisiele PH CD-en da
  • 0
Hørt på PH CD-ennå. Mye AWSOME partymusikk der selvom jeg hører mest på rock. Rekomendert så absolutt
Og jeg er enig killzone2owner: Dette er et forum for dem som diskuterer serien og innholdet episode for episode, ikke f.eks. hvor dårlig programmet er osv.
Dere kan stikke på andre fora eller sende en PM så kan vi starte å kverulere, og jeg skal love dere, jeg er sta og reflektert og taper aldri diskusjoner.(Mener jeg da)
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
cd-er nå?? OMFG, miste all verdigheten du har til under 200KR
Fristende tilbud, tror jeg står over
  • 0
herregud så negative folk er!

Paradise Hotel er ikke noe bra program, men underholdende er det!

Jeg ser på det vær dag det går, men i mine øyne er det Petter som holder programmet igang. Hvis petter ryker ut blir det ikke mer Paradise Hotel på meg gitt

Men gidd vær så negative Det er ett drittprogram ja, men det er ett underholdende og spennende drittproramm som man egentlig bare må se

Lagt til 2009-04-26 23:25:
Siterer sofus_tha_beast:
Hørt på PH CD-ennå. Mye AWSOME partymusikk der selvom jeg hører mest på rock. Rekomendert så absolutt
Og jeg er enig killzone2owner.


Btw, jeg støtter deg, Sofus tha beast, i alt og er enig med deg at serien eier, men jeg synes du dro den litt vel langt da du kjøpte cden! Det er jo bare lame: Men ellers sier du mye riktig
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Neste uke blir det jentesex! (God Kveld Norge)
Just kill him with your awesome
  • 0
Hvem er favorittene-folkene til folk da?

Jeg har Petter 100 hakk over alle de andre.
Kevin er også ganske kul da.

Litt rart at dette kommet ut av min munn (siden en fyr som er gladere i jenter enn meg må man leite lenge etter--- hoho!) Men alle jentene på paradise hotel er LAME til 1000!

Lagt til 2009-04-26 23:30:
Siterer Soraki:
Neste uke blir det jentesex! (God Kveld Norge)


Ja... Noor og Therese! Gleder meg^^ Synd de er skamheite i FHM, men ikke ser noe bra ut på paradise hotel... og bare det at jeg har hørt Noor snakke har allerede ødelagt den kanskje fantastiske jentesexen... haha! menmen, tror egentlig dette bare er rykter^^
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Petter har fantastisk humor og lager stemning. Kevin er en mystisk kar som er omsorgsfull, men samtidig dritkul(noe Petter også er) og Kevin har en sykt kul klesstil. Mats er som Petter og lager liv og har god humor. Digger han og. Men min favorittperson var nok Øystein. Han syntes jeg hadde fortjent å vinne. En så ærlig kar med alle partykvalitetene han hadde skal du lete lenge etter. Og etter ham kommer Kevin.
Og jentene er det som Petter selv sier for dårlig kvalitet på. Og jeg angrer ikke på PH-albumet.Det er drit bra. Og 200 kroner tærer ikke så mye på økonomien for meg hvertfall
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Kevin er min favoritt. Han er nok en liten luring..
  • 0
Alle er bare digg da, men Petter er faktisk den som er mest "bad ass" Jeg klikker viss han ryker ut! Da kan like godt bare terminatoren komme og "terminere" xD alle .Jævlig digg viss det hadde skjedd da. "I´m here to kill you all" og Triana og vakter kommer, men han bare sier "Hasta la vista baby", mens han blåser hodet av de. HAHAHAHAHAH
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Soraki:
Neste uke blir det jentesex! (God Kveld Norge)


Liker du det?

PH er noe av det værste! Drit teit, lizzm!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Din nerd!
  • 0
hvem,meg?
  • 0
SPOILER ALERT!!!!SPOILER ALERT!!!!!SPOILER ALERT!!!!!SPOILER ALERT!!!!!

Fikk vite for under 1 måned siden at Petter vant ikke og Noor kom på 4. plass.
Tror Nanna vant. Synd at Petter ikke vant, men han var en av de morsomte på Paradise Hotel. ''Hvor vilt er ikke det'' Det er skikkelig morsomt når han sier det!
  • 0
"Heller drive hor, enn å knulle Noor!"

xD
  • 0
Siterer The Lost Boy:
SPOILER ALERT!!!!SPOILER ALERT!!!!!SPOILER ALERT!!!!!SPOILER ALERT!!!!!

Fikk vite for under 1 måned siden at Petter vant ikke og Noor kom på 4. plass.
Tror Nanna vant. Synd at Petter ikke vant, men han var en av de morsomte på Paradise Hotel. ''Hvor vilt er ikke det'' Det er skikkelig morsomt når han sier det!


Jeg skal ikke si dette sikkert, men jeg har hørt mest rundt her at dette ikke er tilfelle. Jeg skal innrømme at dette aldri har kommet fra noen troverdig kilder, men alle mener de vet hvem vinneren/vinnerne er og det er alltid de/den samme.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!