Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Southpark - Kår en vinner!


  • Yayo
  • Yayo
Cartman.

Episoden der han kler seg ut som Hitler og får med seg en folkemengde i en marsj mot jøder er vel et godt eksempel på hvor syk han er.
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
Er ikke noen stor South Park-fan, men jeg liker Butters. Han er så koselig. =)
Heihei
  • 0
Timmy og Butters!
En Fuego!
  • 0
Butters er jo bare dritkul, da.
Sproing!
  • 0
Cartmann og Butters. Det er de som er mine favoritter
  • 0
KENNY! definetivt Kenny^^
  • 0
Kenny gjør jo nesten aldri noe.
Han bare er der.

Greit, han har en artig personlighet når vi først får et innblikk i det (i og med at han er ganske pervo) men vi ser alt for lite til ham.

Jeg kunne godt tenke meg at de begynnte å ta av ham parka'en, eller i alle fall hetten, slik at vi kunne høre ham prate.
Sett bort den ene replikken ifra South Park filmen, har vi bare hørt ham prate uten hette én gang og det er for dårlig.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Er det bare gutten? Hvis ikke ville jeg sagt det håndkleet som blir høy! Hvis det bare er guttene ville jeg nok sagt TIMMY!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Cartman og Butters
Også digger jeg Cartman når han disser Token. Også er det så fett når de lager det kristne bandet Faith+1 når Token sier: "I can't play bass..." Og cartman: "Ahhh...Token, ur black, u can play the bass..."
Hahahaha
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Mikke Mus
  • 0
Nå teller vel ikke han som en South Park figur.
Like lite som Jonas Brothers, Paris Hilton eller Britney Spears teller som South Park figurer.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Men han prøver å ødelegge byen jo =(
Vel da må jeg nok si Butters =D
  • 0
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Eric Cartman er best. Sånn er det bare.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Et par karakterer som har fått alt for lite oppmerksomhet er Chef's foreldre.
Se episoden "Biggest Douche In The Universe"
De er faktisk ganske morsomme.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Butters <3 Alle elsker butters =)
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
1. Cartman - Alt ved ham er genialt, den perfekte seriekarakter.

2. Chefs foreldre - I episoden "The Succubus" er guttenes samtale med de helt hysterisk.

3. Kenny McCormick - Liten pervo som dør konstant? Win
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Caaaartmaaan
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Everyone knows It's Butters.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!