Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Konserter fremover?


Vildhjarta skal spille på SubScene i Oslo 28. oktober. Da vet jeg hvor jeg skal være i hvert fall, gleder meg som pokker allerede.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Om ting går som det skal, så blir det nok In Flames konsert i november sammen med noen kamerater.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Skal på Kvelertak på Studentersamfundet i november
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Noen som var på Metaltown i Gøteborg i sommer?
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Skal på Kvelertak på Studentersamfundet i kveld. Tror det kan ta av
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
In Flames, med oppvarmingsbandene Insense, Trivium, Ghost og Rise to Remain på mandag!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Skal tydeligvis på Skillet om noen uker, blir sikkert fun det..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
In Flames ble annonsert på Studentersamfundet i dag, den 20. April els. Antar jeg må dit
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Rammstein - 19. februar, Oslo
Black Sabbath - 29. mai, Bergen
Bruce Springsteen - 23. juli, Bergen

You're sleeping over, right?
  • 0
Black Sabbath - 31. mai, Oslo
og sannsynligvis Kaizers Orchestra - 19. mars, Røros
Let the voice of love take you higher
  • 0
Inflames kommer til Folken i stavanger 18.april. Jeg skal mest sannsynligvis ikke der men en konsert er det!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Rammstein i berlin imorgen. blir koz <3
First time I heard Five finger death punch in my friends car stereo, I shot that piece of shit like Harvey Keitel in Bad Lieutnant. Cuz Im one tough champion of survivalism and no pussy. bro
  • 0
Rammstein 19 februar i Oslo. Håper det blir like bra, om ikke bedre, som sist.
Black Sabbath 30 mai i Oslo. Vant billetter
Manowar i Sverige 6 juli. Blir tredje gang jeg reiser til utlandet for å se dem. Ingenting kan måle seg med en Manowarkonsert. Anbefaler egentlig alle til å se dem live.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg er så sjalu på de som skal på Black Sabbath, skal nok plukke med meg en billett fra finn.no dersom jeg rekker det.

Skal på Big Bang 17 desember på Sentrum Scene. Håper jeg rekker å kjøpe billett før det eventuelt blir utsolgt. Konserten dems den 16 desember er utsolgt..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Avicii - 18februar. hvis alt går som det skal får jeg kanskje møtta hn også
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer EXcrack:
Jeg er så sjalu på de som skal på Black Sabbath, skal nok plukke med meg en billett fra finn.no dersom jeg rekker det.


Du kan jo prøve deg her:
http://www.nrk.no/lydverket/vinn-billetter-til-black-sabbath-i-berge
n-og-oslo/


Vet ikke hvor mange billetter som blir utdelt, eller når vinnerne blir annonsert. Sjansen for å vinne er uansett liten, men det er da verdt et forsøk. Krever ikke annet enn å skrive et par setninger.
You're sleeping over, right?
  • 0
Var i Lichtenfels på Christmas Metal Festival forrige helg, dere kan lese mer om det i bloggen min
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
Noen av dere folk som var så heldige å få tak i Wilco-billetter den 26. februar?
But there's no sense crying over every mistake, you'll just keep on trying 'till you run out of cake :)
  • 0
Vurderte Inferno Festivalen 2012 som et mulig reisemål neste sommer. Ser ut som de stiller med et bra sett med artister og ser meget fristende ut så langt. Greia er at jeg fyller 18, 4 dager etter festivalen. Kjempekjekt.
  • 0
Siterer Nero The Elder:
Ser ut som de stiller med et bra sett med artister og ser meget fristende ut så langt.


Jaggu. Ser ut til at jeg bør vurdere dette. Anaal Nathrakh, Agalloch, Earth og Sólstafir annonsert hittil.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Zook:
Rammstein - 19. februar, Oslo


Frister as

Skal på metallica i mai med noen kompiser
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Cherno:
Skal på metallica i mai med noen kompiser


Jeg også. Konserter er morsomst med venner.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Zook
  • Zook
Tidligere i dag ble det annonsert at Slayer, Mastodon og Gojira spiller i Bergen 14. juni! Den skal jeg selvsagt på, blir konge.
You're sleeping over, right?
  • 0
Dæven, hadde vært jævla awesome å vært der, men det er så langt til Bergen, dessuten er det 18-årsgrense.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jaga Jazzist, nå på lørdag på Studentersamfundet.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!