Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Konserter fremover?


  • Los
  • Los
Kaizers Orchestra 14. og 17. februar, på Meieriet i Sogndal og Samfunnet i Trondheim
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Samfunnet i Trondheim

Cool. Skal enten jobbe eller se på alle konsertene de har på Samfundet
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har utrolig lyst å gå på In flames 17 april her i Bergen
All i want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
  • 0
SLAYER 13 Juni
The gavel corrupts
  • 0
Starter på tidenes konsertuke i morgen.

Onsdag: Kaizers Orchestra - Studentersamfundet i Trondheim
Torsdag: Kaizers Orchestra - Studentersamfundet i Trondheim
Fredag: Kaizers Orchestra - Studentersamfundet i Trondheim
Søndag: Kaizers Orchestra - Trønderhallen i Levanger

Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Blir visst ikke noe Black Sabbath i Norge.

TOUR UPDATE: BAND'S SOLE EUROPEAN PERFORMANCE THIS SUMMER SET FOR U.K.'S DOWNLOAD FESTIVAL. OZZY & FRIENDS TO PERFORM MAJORITY OF OTHER SCHEDULED SHOWS

BLACK SABBATH --who late last year confirmed the recording of their first new album in more than 33 years and a worldwide headlining tour--have had to put some plans on hold due to Tony Iommi's battle with lymphoma. At this time, BLACK SABBATH will perform only one show of this summer's previously scheduled European tour. It will take place Sunday, June 10 at the U.K.'s Download Festival.

So as not to let the promoters and fans down, Ozzy Osbourne will now perform the majority of the previously scheduled BLACK SABBATH dates (both festival performances and the headlining shows) billed as OZZY & FRIENDS. These "first ever" OZZY & FRIENDS shows will feature appearances by "special guest" musicians including Official Geezer Butler (who will join Ozzy for a special BLACK SABBATH set as a show of respect and support to their friend, Tony Iommi) and longtime former OZZY band member Zakk Wylde. In addition, OZZY will be accompanied by longtime collaborator and friend Slash at select shows, with other "special guests" set to join the tour at various stops along the way (full list of dates, appearances below).

Tony Iommi continues to make excellent progress and is looking forward to getting back out on the road. Meanwhile, BLACK SABBATH continue to write and record music in the U.K. for their upcoming album. More information about these dates and BLACK SABBATH's recording and touring plans is forthcoming.


Skal kreve pengene tilbake. Nekter å betale masse penger for "Ozzy and Friends", da det var Black Sabbath jeg kjøpte billetter til.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
OZZY & FRIENDS

Wow. Høres ut som noe ala "Allsang på Grensen" els.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Zook:
Skal kreve pengene tilbake. Nekter å betale masse penger for "Ozzy and Friends", da det var Black Sabbath jeg kjøpte billetter til.


Det synes jeg du skal gjøre. En ting er at Iommi har kreft, men at Bill Ward får sparken for å være uenig i kontrakten.. Skal vedde på at dette var planen helt fra starten av. Lure folk på den måten. Makan!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Skulle på avicii idag, men ble utsatt til 4mars. Deadmau5 30th may
  • 0
Siterer Zook:
Skal kreve pengene tilbake. Nekter å betale masse penger for "Ozzy and Friends", da det var Black Sabbath jeg kjøpte billetter til.


Vurderer det samme ass, selv om det hadde vært kult å sett Ozzy også. Må også høre med de jeg skal reise med, om hva de vil.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Zook
  • Zook
Fikk heldigvis pengene tilbake for Black Sabbath.

Brukte dem på billett til Motörhead (10. juni) og Opeth (22. juni) i Grieghallen!
You're sleeping over, right?
  • 0
Ingen av dere som leser hvem som skal steppe inn for Toni? Fin liten overaskelse med Slash, har desverre eksamen da.
But there's no sense crying over every mistake, you'll just keep on trying 'till you run out of cake :)
  • 0
Skal på The Waterboys-konsert i Dublin den første april!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Med tanke på at jeg ikke kom opp i skriftlig engelsk, så blir det Metallica på meg på onsdag. Satser bare på at billetten jeg bestilte på finn.no kommer fram i tide.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Prøver nå å få kjøpt billetter til Kaizers Orchestra på Operaen i Oslo, men serverne kneler, selvsagt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Sikret meg billetter til Metallica på onsdag! Blir bra å se de live for tredje gang.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Kaizers Orchestra. 26. Januar i operaen i oslo.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Kaizers Orchestra. 26. Januar i operaen i oslo.

Samme her.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Kjøpte dagspass til den 29.(fredagen) på Kollenfest. Gleder meg helt vilt til bl.a Noel Gallagher, Glasvegas og Rihanna!
But there's no sense crying over every mistake, you'll just keep on trying 'till you run out of cake :)
  • 0
Sondre Lerche 6. juli på Baroniet i Rosendal.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Ser ut til at det muligens blir Steinkjerfestivalen i morgen. Da med Kaizers Orchestra som headliner
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
4. november blir tettpakka med konserter.
Fear Factory, Devin Townsend og Sylosis på Betong.
Katatonia, Alcest og Junius på John Dee.
Trivium, As I Lay Dying, Caliban og Upon A Burning Body på Sentrum Scene.

Alcest skal jeg se i august og As I Lay Dying har jeg allerede sett. Jeg tror jeg kommer til å dra på Katatonia, Alcest og Junius, for jeg er ganske stor fan av alle de tre banda. Fear Factory og Sylosis hører jeg ikke så mye på nå lenger, men skulle gjerne fått sett Devin. De andre som spiller på Sentrum Scene har jeg egentlig ikke særlig respekt for, spesielt ikke Trivium eller Upon A Burning Body som bare er generisk.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Gojira kommer til Stavanger 29. Oktober.

Herregud. Gleder meg noe helt utrolig.
  • 0
Har som vanlig en travel høst på Studentersamfundet.
Dette semesteret så har jeg planer om å få med meg: Seigmen, DeLillos, Karpe Diem, Lars Vaular, Tuba Tuba, Kråkesølv, Trond-Viggo Torgersen og Bendik. Bare et lite utvalg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
DragonForce den 15. oktober og Sabaton den 21. desember (dommedag!).
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!