Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Konserter fremover?

Siterer Tyranus:
Meshuggah den 8. mai på Rockefeller, blir fett.

Ser jeg deg på første rad?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Tyranus:Meshuggah den 8. mai på Rockefeller, blir fett.

Ser jeg deg på første rad?

Håper da det, kommer an på når jeg får tatt bussen innover og hvor i køen jeg havner.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Skal på Evolution Festival i England i Mai og Hove Festival i Arendal i Juli, blir skikkelig musikksommer for min del
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer Tyranus:
Håper da det, kommer an på når jeg får tatt bussen innover og hvor i køen jeg havner.

Tsjj. Er da bare å brøyte seg i vei. Er vel på et eller annet tidspunkt å finne i moshpiten også, vil jeg tro.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Har fått oversikt over 2 konserter de neste 2 månedene jeg gjerne skulle vært på. Det er bare et problem og det er at jeg ikke er gammel nok. Ekstra surt når den ene konserten er fire dager før jeg kan :p
  • 0
Skal på Iron Maiden i Tyskland i sommer, og på Megadeth i Oslo i slutten av mai. Gleder meg veldig til begge konsertene, men å dra til Tyskland kommer til å bli awesome.

Er det noen her som skal på Black Sabbath i november? Jeg hadde litt lyst til å dra, men jeg har så mange utgifter for tiden.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Har også kjøpt billett til Sigur Rós i november. Det blir dritbra. Håper det er en del låter fra de eldre albumene på setlisten.
  • 0
Frister å dra på konsert med Selena Gomez i september, men vet ikke om jeg får plass til hu i bilen hjem igjen, så er litt usikker fortsatt.
Forresten, noen gutter som blir med å hoppe på biler og skrike utenfor hotellrommet hennes?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Skal på min første festival i sommer, Slottsfjellfestivalen. Tenker at det er best å starte der før jeg turer til Hove. Gleder meg mest til å se Kvelertak, Biffy Clyro og Kaizers Orchestra. (:

Skal også se Kaizers Orchestra sin siste konsert i Stavanger i september. Triste saker. ):
  • 0
Da blir det Chelsea Wolfe, Lucy Swann og Lust for Youth i kveld på Blå. Det blir gøy.
  • 0
Siterer The Heretic:
Da blir det Chelsea Wolfe, Lucy Swann og Lust for Youth i kveld på Blå. Det blir gøy.

Høres veldig fristende ut. Får nøye meg med Agalloch i neste uke, da.
  • 0
Bestilte billeter til Volbeat konsert som skal være i November i Danmark. Dagen etter jeg fyller året, blir spennende, er ikke så ofte på konserter.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Nå har jeg bestilt billett til Meshuggah også. Blir fett å se de live, satser på god stemning fra Kongh også.
  • 0
Har endelig fått mekka meg billett til Iron Maiden i Stockholm 13. juli. Det blir bra.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Var på Green Day i dag, konge show! De gutta har virkelig mye energi.

I framtiden nå blir det Sabbath i november, blir nok dritbra! Kan ikke vente å stå brisen på første rad foran Iommi når han lirer av en av soloene sine!
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Skal se MGMT på Sentrum Scene 30 september, min første 18+ konsert!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Skal på improkonsert med Ulver på Blå 7. august. Det er i forbindelse med Øyanatt. Blir kult.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer The Heretic:
Skal på improkonsert med Ulver på Blå 7. august. Det er i forbindelse med Øyanatt. Blir kult.

Det høres kult ut. De eneste konsertene jeg har å se fram til er Sigur Rós og Queens of the Stone Age i Oslo Spektrum i november og desember.
You're sleeping over, right?
  • 0
Har skikkelig lyst til å se Queens of the Stone Age live i desember, men jeg kjenner ingen som liker dem... What to do?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Crazy Kraken:
Har skikkelig lyst til å se Queens of the Stone Age live i desember, men jeg kjenner ingen som liker dem... What to do?

Gå alene? Nei ass. Hva koster billetten og hvor spiller dem?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Honningbarna senere i dag. Det blir stas.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer gnyg:
Gå alene? Nei ass. Hva koster billetten og hvor spiller dem?

Koster 535kr og er på spektrum. Ikke en ille pris.

Får prøve å få med noen, det virker kjipt å gå alene på konsert. Altså, men er jo ikke alene, men uten folk man kjenner.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Paradise Lost den 6. september. Skal prøve å dra dit.
  • 0
Dream Theater
Oslo Spektrum
21. Februar

Jeg har bestilt VIP, jeg kan nesten ikke vente

Du finner info her:
http://dreamtheater.net/tourdates
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!