LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Film og Musikk

      Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

      Konserter fremover?


      Skal på Avenged Sevenfold, Volbeat og Five Finger Death Punch i November, gleder meg
      Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
      • 0
      Skal på Kaizers Orchestra på DNB Arena i Stavanger den 13. september.
      Let the voice of love take you higher
      • 0
      Satyricon 18 Septermber i Trondheim
      When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
      • 0
      Siterer Grallen:
      Skal på Kaizers Orchestra på DNB Arena i Stavanger den 13. september.

      Så Kaizers på onsdag og igår, helt magisk, gled deg!
      Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
      • 0
      • gnyg
      • gnyg
      Vurderte lenge Queens of the Stone Age 1 desember. Eksamen i nynorsk har jeg dog 2 desember så det skjer desverre ikke. Derimot blir det Vista Chino med Monster Truck som oppvarmingsband den 24 oktober. Dette blir morro.
      Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
      • 0
      Skal på Bon Jovi-konsert i Little Rock, Arkansas i oktober. Gleder meg ikke så altfor mye.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      • gnyg
      • gnyg
      8 dager til Vista Chino og Monster Truck!

      Vurderer Alcest på John Dee 28.01.14

      Red Fang så jeg i London i fjor i desember. De kommer til Norge 27 mars sammen med The Shrine og Lord Dying. Blir bra saker!
      Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
      • 0
      Skal se Ghost i Stavanger den 29. November. Gleeeder meg!
      • 0
      QOTSA i Spektrum 1. desember!
      • 0
      Volbeat i Danmark!
      Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
      • 0
      • gnyg
      • gnyg
      Neste for meg blir vel Alcest i januar om jeg ikke er i Bergen på ferie. Ellers blir det Red Fang i mars. Den er rimelig sikker.
      Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
      • 0
      Neste konserten blir vel Black Debbath, de skal spille på skolen vår neste onsdag. Og ellers har jeg planer om å reise på Amorphis i desember, og Alcest i Januar.
      Let the voice of love take you higher
      • 0
      Black sabbath om en ukes tid iiih.
      :3
      • 0
      • gnyg
      • gnyg
      Siterer Grallen:
      Alcest i Januar.


      FUCK YEAH! Noen å reise med. Det blir en kanonbra konsert.
      Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
      • 0
      Blir både Bohren & Der Club of Gore og Sigur Rós i slutten av november. Mulig jeg drar på Alcest i januar også. Har gått glipp av de andre konsertene deres. Stort sett har det vært med gode warm-up-artister.
      • 0
      Skal kanskje se Ghost i Trondheim den 2 desember noe som jeg håper det blir no av .
      Siterer gnyg:
      Alcest i januar

      Ser at det er en del som skal dit så digg. Har planer selv om å se Alcest i jan gleder meg
      You got me on milk and alcohol
      • 0
      Siterer Khriipy:
      Black sabbath om en ukes tid iiih.


      Ah yeha
      "Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
      • 0
      • gnyg
      • gnyg
      Siterer Eamic:
      Skal kanskje se Ghost i Trondheim den 2 desember noe som jeg håper det blir no av .


      Vil tro Ghost er mye bedre på en liten mørk scene enn på en lys og åpen scene. Så de på Download 2013 og det var fryktelig tamt, men musikken fikk ikke det rette været å jobbe med desverre.

      Siterer Eamic:
      Ser at det er en del som skal dit så digg. Har planer selv om å se Alcest i jan gleder meg


      Det er i alle fall planen. Skal til Bergen en ukes tid tror jeg og da må jeg se an om jeg får lov til å bytte bort denne vakten.. Har veldig lyst i alle fall.
      Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
      • 0
      • gnyg
      • gnyg
      Ser ut som atte jeg improviserer meg selv til Oslo for å se Ghost på rockefeller. Spent på å se hvordan de er på en mindre og mørkere scene kontra Download Festival og dagslys.
      Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
      • 0
      • gnyg
      • gnyg
      Føler at jeg poster no voldsomt mye her. Men det får ikke hjelpe siden en ikke får redigert gamle innlegg. Ellers så skulle jeg gjerne gjort det.

      Da blir det to konserter som er bestilt for neste år, og som er sikre at jeg har billett til.

      - Alcest 28 januar 2014 på John Dee. Blir chill.

      - Sonisphere Oslo 1 juni 2014 på Valle Hovin. Metallica er headliner, men Gojira (må se <3), Mastodon (må se), Ghost og Slayer skal også spille. Blir kanonbra.
      Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
      • 0
      Gleder meg helt enormt til Nordic Beast på Rockefeller nå 31. Januar! Blir helt rått!

      Ellers ble jeg litt småtrist av at den allerede utsatte Motorhead-konserten jeg har billetter til nå ble avlyst - ikke kult at Lemmy er sjuk.. :/

      I Juni blir det uten tvil Tons of Rock festivalen i Halden! WASP og greier!

      Og ellers dukker det alltid opp mer. 2014 skal bli ett awesome konsert-år, det er jeg sikker på
      • 0
      Earl Sweatshirt på Rockefeller 8. Mars blir moro.
      Living so the last night feels like a past life
      • 0
      • gnyg
      • gnyg
      Siterer IvyDeville:
      Og ellers dukker det alltid opp mer. 2014 skal bli ett awesome konsert-år, det er jeg sikker på


      Sonisphere Oslo blir bra om en er into Metallica, Mastodon, Slayer, Ghost, eller Gojira.
      Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
      • 0
      oh shit oh shit oh shit. fant ut at carbon based lifeforms skal ha konsert på teaseren til midnight sun festival den 7. februar. for de som ikke vet det så er dette den chilleste musikken som finnes på jord. da vet jeg hvor jeg skal danse og drømme den dagen

      http://www.youtube.com/watch?v=Z_8G0zHMuwg
      he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
      • 0
      Siterer The Heretic:
      carbon based lifeforms skal ha konsert på teaseren til midnight sun festival den 7. februar


      FRA NETTSIDEN

      "How to get here

      Car

      Drive to Bodø, about 18 hours drive north of Oslo."

      Bokstavelig talt den eneste gangen jeg har angret på at jeg ikke bor i Nord-Norge.
      Living so the last night feels like a past life
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!