Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Anime anbefalinger


I denne tråden kan vi tipse hverandre om anime'er som er verdt å ta en titt på. Fant ingen slikt tråd så tenkte det kunne vært kjekt med en slik for å finne nye anime-serier og se på.

Jeg starter med School Life, så nettopp første episode og den var veldig morsom anbefales og ta en titt på.
  • 0
Gintama!

Mest humor og har mange parodier av andre animeer. Har også av og til action arcs som er EPIC

Andre folks meninger: http://myanimelist.net/anime/918/Gintama/reviews

That's right! The Gintama fanboy strikes again!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Darker Than Black er en genial serie som må sees ;)
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Digimon!
Heihei
  • 0
Siterer Paulie:
Digimon!


I liek.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Ginga Nagareboshi Gin (Silver Fang)

Episk Shonen manga med en av de beste storyene jeg har sett, dog det tar litt tid for å bygge seg opp (et par episoder).
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
som jeg skrev på manga og anime tråden:
Må bare anbefale en anime som heter Colorful til alle sammen
Den er veldig lite kjent og jeg fant den ved et uhell, men den er dritmorsom.

For å si det sånn så handler Colorful om menns evige jakt på den ekstra lille titten eller touchen (når det gjelder damer da, selvfølgelig)

Første episode er litt svak, men andre og utover er episke.
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Og om dere liker Colorful, ta en titt på Iketeru Futari.
Litt i samme gate, bare ikke fullt så goofy, og litt mer story dreven.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Anbefaler Yu-Gi-Oh 5D til alle som liker Yu-Gi-Oh kortspillet. Fantastisk serie som faktisk har en akseptbel historie.

Selvfølgelig anbefaler jeg også Death Note. Bedre serie skal du lete lenge etter.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Yu-Gi-Oh hadde faktisk en ganske decent story... helt fram til GX-serien begynnte. Jeg må si jeg er ganske skeptisk til 5D.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Ja, GX hadde ikke verdens beste story akkurat, men nå er jo heller ikke historien det viktigste i Yu-Gi-Oh. Det er jo duelene.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Hetalia Axis Powers,

INGENTING er mer random, sinnsykt morsomt!
Handlingen er under WWI og WWII og alle landene er en individuell person,
noe av det morsomste jeg noen gang har sett!
  • 0
Siterer Spreeky:
Gintama!


Si meg, har du ingen andre animèer enn det å anbefale? Tror de fleste har fått det budskapet nå-_-
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer ildaian:
Hetalia Axis Powers,

INGENTING er mer random, sinnsykt morsomt!
Handlingen er under WWI og WWII og alle landene er en individuell person,
noe av det morsomste jeg noen gang har sett!


PASTA!!!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer Spreeky:Gintama!

Si meg, har du ingen andre animèer enn det å anbefale? Tror de fleste har fått det budskapet nå-_-
Code Geass
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer ildaian:
Hetalia Axis Powers,

INGENTING er mer random, sinnsykt morsomt!
Handlingen er under WWI og WWII og alle landene er en individuell person,
noe av det morsomste jeg noen gang har sett!


Har sett noen episoder av det og det var veldig bra men sliter litt med å finne en plass å laste det ned. Hvor ser du det?
  • 0
Siterer Spreeky:
Citerer dark samus nemesis:Citerer Spreeky:Gintama!

Si meg, har du ingen andre animèer enn det å anbefale? Tror de fleste har fått det budskapet nå-_- Code Geass
et mirakel!!!

hmm...chibi vampire...morsom..humor..handler om en vampyr som blør neseblod...
..........eh..animeen er litt barnsligere enn mangaen da...menmen http://animesquish.org/-0000-/k/karin/index_karin.php
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
GTO
"get poor die tryin"
  • 0
GTO er awesome.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Noen must er jo: Naruto, One Piece, Bleach, Death Note, Code Geass, Full Metal Alchemist

Ellers burde alle også prøve Fairy Tail, det er bare fire episoder så langt
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
naruto og naruto shippuden, ellers anbefaler jeg death note og one piece.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg Anbefaler - Elfen lied og Love hina
  • 0
The Girl That Leapt Through Time er en veldig god japansk tegnefilm
I am the devil. And I'm here to do the devil's work!
  • 0
Siterer chrizz91:
Jeg Anbefaler - Elfen lied og Love hina


EL: Depressiv og trist

LH: Booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooring.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Selvom det har blitt sagt, må jeg legge trykk på Death Note!
Det er en genial og gjennomtenkt serie, og karakterene er fantastiske og har usannsynlig høy ressoneringssans!
Feet first into Hell! A.K.A Madz
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!