Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

NRK i dag.


Noen som vet hva som foregikk med NRK i dag? Jeg benka meg framfor TV'en for å få med meg "Anne-Kat ser på TV" klokka 22.30. Da var det fortsatt midt i "Forbrytelsen". Svitsja litt fram og tilbake og fikk med meg at Forbrytelsen holdt på fram til 23.00 etterfulgt av Dagsrevyen. Vet at Obama var i byen i dag, men ingen sider hverken på tekst-tv eller nettet opplyste om noen forskyvning av disse programma.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Så også det. Programmet forsvant vel. Pga av all den uinteressante nyhetsoppdateringen.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
Uinteressante oppdateringer?

HAN GLEMTE Å DRA UT STOLEN FFS!
Fabelaktig!
  • 0
Siterer Bobonor:
HAN GLEMTE Å DRA UT STOLEN FFS!


OH NOES!
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
Siterer heljar:
Noen som vet hva som foregikk med NRK i dag? Jeg benka meg framfor TV'en for å få med meg "Anne-Kat ser på TV" klokka 22.30. Da var det fortsatt midt i "Forbrytelsen". Svitsja litt fram og tilbake og fikk med meg at Forbrytelsen holdt på fram til 23.00 etterfulgt av Dagsrevyen. Vet at Obama var i byen i dag, men ingen sider hverken på tekst-tv eller nettet opplyste om noen forskyvning av disse programma.


De sa at det var utsatt til neste uke sånn to minutt før halv ti
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm.
  • 0
Samma her Ble sykt irritert.
En Fuego!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!