Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Help me out?/Spotify


God dag, alle GR- brukere.

I dag poster jeg kun en kort blogg, i det hensyn å stille dere ett spørsmål angående Spotify.

Spotify er, som dere sikkert vet, et program der man kan streame musikk for en liten sum penger i måneden, eller eventuelt gratis, dersom man får en invitasjon.

Jeg har ikke Spotify. Men jeg har meget lyst på det!

Er det noen hyggelige mennesker der ute som kunne tenkt seg å sende meg en invitasjon?

- Turbo.
Knurr...
  • 0
Nei Jeg har ikke!
  • 0
Nei!

Og for det andre så passer dette i forum og ikke i blogg siden det er alt for kort.
My Brain...
  • 0
Passer vel egentlig ikke som noen av delene, det forekommer meg bare at disse burde være enkle å få tak i, ettersom stort sett alle jeg spør har Spotify...

Ser ikke poenget i å gjøre et enkelt spørsmål om til et tresiders foredrag heller, for å gjøre det enklere for alle parter.
Knurr...
  • 0
Det er nettopp derfor det skal i forum, skal det være blogg skal det være et blogg ikke et telegram fra 1820. Selv har jeg spotify men ingen invites, ingen har invites nå for tiden.
I'm gonna brestfeed you with bullets!
  • 0
-_-

HØRT OM MIKROMANN!??!??!

Der får du gratis.
  • 0
øhh... nei for jeg har ikke
Per aspera ad astra
  • 0
Takk for svaret

Men, er det... lovlig?
Knurr...
  • 0
Siterer Turbo-Kåre:
Takk for svaret

Men, er det... lovlig?


Har ikke hørt at noen har blitt bannet enda.. Uanset... finnes det ulovlige ting på nett?
  • 0
Hehe. Det er jo gratis i utgangspunktet, så hvorfor ikke.... Mindre ulovlig enn å laste ned torrents er det iallfall. (Ikke at jeg gjør det)
Knurr...
  • 0
Siterer Turbo-Kåre:
Hehe. Det er jo gratis i utgangspunktet, så hvorfor ikke.... Mindre ulovlig enn å laste ned torrents er det iallfall. (Ikke at jeg gjør det)


allright... Enjoy the wonder of Spotify..

http://open.spotify.com/user/skillmarsen/playlist/2EF9FM4xXYtzrMJ
4QTrkQ7


der har du spotify listen min... Bare å spørre hvis det er noe du lurer på ang spotify
  • 0
Thanks!

Skal titte litt rundt å bli kjent med det, så får vi se
Knurr...
  • 0
Hva synes du om Spotify så langt?
I'm gonna brestfeed you with bullets!
  • 0
Hvis det er NOEN som ikke har Spotify så har jeg seks invites. Bare send meg mailen din så sender jeg deg.
Chill hard, man!
  • 0
Får man premium og slipper alt den jævla praten da?
I'm gonna brestfeed you with bullets!
  • 0
Da må du som meg, betale for tjenesten. Derfor jeg har invites.
Chill hard, man!
  • 0
Siterer Martin Andresen:
Da må du som meg, betale for tjenesten. Derfor jeg har invites.


hva mer får man hvis man har premium?
  • 0
Hvis man har premium slipper man de forpulte reklamene etter hver eneste sang (litt overdrevet, men de kommer OFTE).

"Hey, i'm Jonathan from Spotify." Han går meg på nervene.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Haha, har hørt Jonathan før

Spotify funker jo bra det, hadde overraskende mye musikk der

Masse metal og prog jo
Knurr...
  • 0
Martin Andresen: Åja. Så invite er med reklame, har spotify men det er ikke på lovlig måte tror jeg. Kan jeg sende deg mailen min om jeg finner ut at det er ulovlig?

Turbo-Kåre: Også masser av Indie og annent, det faller vel ikke helt i smak?
I'm gonna brestfeed you with bullets!
  • 0
Kommer ann på.. Indie rock eller electronica kan vel fungere.

Uansett en fin måte å oppdage nye band på!
Knurr...
  • 0
Indeed

Lagt til 2010-01-12 22:42:
Jeg har bare ett spørsmål, hvorfor har du hitler som bilde?
I'm gonna brestfeed you with bullets!
  • 0
Aner ikke. Han er bare blitt avataren min av en eller annen grunn. Jeg er ikke hobbynazist. Men står jo litt respekt av ham
Knurr...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!