Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Officiell Star Wars-tråd


Jepp glemmer aldri: "Luke I am your father"
xO
  • 0
Jeg liker R2-D2 i 3-ern pga det han gjør mot de robotene i starten og måten lydene han lager settes sammen(fikk latterkrampe i starten av filme så jeg måtte se den 30 min senere )
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0
Siterer Sauron:
Vet ikke helt hvorfor men jeg elsker Boba Fett, hele den bounty hunter stilen hans fasinerer meg, Boba FTW!!!!!
Anyway, beste filmen er 5'ern

Han er jo SÅ kul da!
Du veit at etter en request av Boba-fans, så har George Lucas godkjent at Boba faktisk overlevde sarlacen i 6'ern.

Han skjøt seg visst ut av magen ellerno'. He he, det var det jeg og kompisene mine drev å innbilte oss da vi var små, men nå er det jo faktisk sannt.

Lagt til 2007-08-17 10:44:
Siterer darth sith:
Jepp glemmer aldri: "Luke I am your father"

Det var jo ikke Boba som sa.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
liker episode 5 best ( i am your father :shock og liker best boba fett og darth maul
Goggen velter kopp...youtube.com/watch?v=RQAT7UWkD9Q
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Han skjøt seg visst ut av magen ellerno'. He he, det var det jeg og kompisene mine drev å innbilte oss da vi var små, men nå er det jo faktisk sannt.


faktisk så klarte ikke sarlacen å fordøye rustningen hans så hen spyttet Boba ut igjen.
alt står på http://starwars.wikia.com/wiki/Boba_fett
my name is no one and no one is perfect
  • 0
Husker når æ så ep.5 for første gang, det satt et stort inntrykk på meg.

Nå burde George Lucas stoppe med SW før han ødelegger konseptet helt,
Kick ass
  • 0
ødelegge, det går ikke ann. star wars 4 ever yeah!!
my name is no one and no one is perfect
  • 0
Regner med at de ikke lager de filmene????
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
  • Erro
  • Erro
Denne siden er kjempe bra, her står alt som er verdt å vite om star wars :
http://starwars.wikia.com/wiki/Main_Page den heter wookiepedia
Katt?
  • 0
Alle vet at de er Lord Vader å General Greivious

Lagt til 2007-10-31 14:58:
Ellers liker jeg ALLE untatt....nei alle
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
jeg husker i 1. klasse da star wars the phantom menace kom, DET var tøft for oss småfolk det
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Siterer Spillpwnern:
jeg husker i 1. klasse da star wars the phantom menace kom, DET var tøft for oss småfolk det
Jepp det var jævlig kult
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Jeg har sett star wars 2 ganger før men i det siste så har jeg blitt helt hekta på det xD


jeg lånte Star wars III revenge of the sithes Og den filmen åpna alle de tinga jeg lurte på lol. Ikke viste jeg at han Svarte fyren var anakin xD og at han ble ond Så nå skal jeg låne Et nytt håp IV
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
Siterer Erro:
Denne siden er kjempe bra, her står alt som er verdt å vite om star wars :
http://starwars.wikia.com/wiki/Main_Page den heter wookiepedia
Vet egentli nesten alt de er å vite om Star Wars så
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
noen som har lest Starwars comics'a eller? Jeg har lest en og den rocker! Men den er ikek lagd av George Lucas, da. Men det er der faktaen om Boba Fett som ble spytta ut av det monstret komemr fra, tror jeg. De har sjukt mange characters som ikke er med i filmene!
Bah!!?
  • 0
Siterer Game-King-Martin:
noen som har lest Starwars comics'a eller? Jeg har lest en og den rocker! Men den er ikek lagd av George Lucas, da. Men det er der faktaen om Boba Fett som ble spytta ut av det monstret komemr fra, tror jeg. De har sjukt mange characters som ikke er med i filmene!


Japp Japp! Har ganske mange faktisk....
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
  • RDB
  • RDB
Noen som har peiling på hvorfor Star Wars Episode 3 sin subtittel er "Revenge Of The Sith"?
Er det bare noe tilfeldig tull kreativitets-seksjonen kom på, eller er det faktisk noen sither som hevner seg i filmen?

Beklager, dersom er et litt latterlig spørsmål. Men har lurt på det en stund
  • 0
Som du ser så kommer Darth Vader tilbake etter alle tror at unge Skywalker er død
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Siterer DarthSeigemann:
Som du ser så kommer Darth Vader tilbake etter alle tror at unge Skywalker er død


ehh... det er skjer etter 3'ern da

Den heer nok det fordi Darth Sidius fucker opp en del før han tar over helt på 3'ern. Ikke sant.. han mister Maul, Dooku(på 3'ern, men whatever) han taper noen små slag osv. men på 3'ern så eier han plutselig alle og utrydder alle jedi bortsett fra Obi Wan og Yoda..
Bah!!?
  • 0
Nei det skjer desverre i 3ern....Eller nesten mitt i mellom

Jeg er nok en for stor nerd for og ta feil
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Siterer DarthSeigemann:
Nei det skjer desverre i 3ern....Eller nesten mitt i mellom

Jeg er nok en for stor nerd for og ta feil


Ikke like stor nerd som meg!
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Sithlord:
Citerer DarthSeigemann:Nei det skjer desverre i 3ern....Eller nesten mitt i mellom

Jeg er nok en for stor nerd for og ta feil

Ikke like stor nerd som meg!


Nei....større
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Ikke sjangs!
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Sithlord:
Ikke sjangs!


Da kan vel du fortelle meg om Grievious dør eller overlever da ?
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!