Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Officiell Star Wars-tråd


"Det har oppstått et teknisk problem med siden du forsøker å nå. Prøv å oppdatere siden i nettleseren din."

Står det bare
  • 0
prøv nå
  • 0
Nå funker den, genialt
  • 0
Star Wars The Clone Wars.Noen som gleder seg?
(Den grønne karen dukker opp når du minst venter det!)
(Igjen!)
Det er et fly!Det er supermann!Nei,bedre!Det er GR!
  • 0
Jeg gleder meg, men jeg gleder meg mer til den Live-serien (der var den igjen)
  • 0
alle filmene er kule, men 3ern er best
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer XXassassinXX:
alle filmene er kule, men 3ern er best


Mener du den sjette filmen, fra 2005? I så fall er jeg helt uenig. Syns Episode III er best i den ny trilogien, men den nye kan ikke måle seg med de gamle.

De gamle inneholder en god eventyrfølelse og spenning, som de nye filmene ikke kan måle seg med. Alikevel syns jeg Episode III er veldig mørk og stemningsfull, noe jeg liker veldig godt
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer ShananaFarCry:
Mener du den sjette filmen, fra 2005? I så fall er jeg helt uenig. Syns Episode III er best i den ny trilogien, men den nye kan ikke måle seg med de gamle.

De gamle inneholder en god eventyrfølelse og spenning, som de nye filmene ikke kan måle seg med. Alikevel syns jeg Episode III er veldig mørk og stemningsfull, noe jeg liker veldig godt


Word...
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Episode I, II og III er hestemøkk i forhold til IV, V og VI.
Personlig mener jeg ep. V er best. Den er mørkest, har best stemning og har best historie. Ingen andre sci/fi filmer kan måle seg med den.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Sithlord:
Episode I, II og III er hestemøkk i forhold til IV, V og VI.
Personlig mener jeg ep. V er best. Den er mørkest, har best stemning og har best historie. Ingen andre sci/fi filmer kan måle seg med den.


Nja, Episode III er jo mørkest. Hvis du mener fra de gamle filmene, har du kanskje rett. Liker alle filmene fra den originale trilogien utrolig godt, kanskje originalen best. Den er så...klassisk.
  • 0
Har noen her hørt om den nye star wars filmen(?) som skal være animert
Star Wars: the Clone Wars, skal vist være mellom 2ern og 3ern
Har lest litt om den på forskjellige steder, men noen steder står det det er en TV serie mens andre steder står det det er en kinofilm
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Siterer tguls:
Har noen her hørt om den nye star wars filmen(?) som skal være animert
Star Wars: the Clone Wars, skal vist være mellom 2ern og 3ern
Har lest litt om den på forskjellige steder, men noen steder står det det er en TV serie mens andre steder står det det er en kinofilm


Det er en kinofilm som har norgespremiere 15.august.
Les mer her og se traileren her.

Den så jo litt kul ut, håper for guds skyld den blir bedre enn Tv-serien som gikk på Cartoon Network, elns.
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
Citerer tguls:
Har noen her hørt om den nye star wars filmen(?) som skal være animert
Star Wars: the Clone Wars, skal vist være mellom 2ern og 3ern
Har lest litt om den på forskjellige steder, men noen steder står det det er en TV serie mens andre steder står det det er en kinofilm


Det er en kinofilm som har norgespremiere 15.august.
Les mer her og se traileren her.

Den så jo litt kul ut, håper for guds skyld den blir bedre enn Tv-serien som gikk på Cartoon Network, elns.


Det blir en TV-serie også. Filmen ser helt grei ut, men jeg har ikke så store fårhåpninger.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer michael92:
Jeg gleder meg, men jeg gleder meg mer til den Live-serien (der var den igjen)


Hvor er det de skal sende serien på norsk tv a?
Bah!!?
  • 0
Jeg anser meg selv som en stor Star Wars fan men vil si jeg er skeptisk til denne
animasjonsfilmen. Når det er norsk dubb og sånn blir det garantert sånn barnefilm aktig og det hater jeg.

Skal se an litt tilbakemeldinger før jeg eventuellt ser den for jeg lever heller i minnene av den opprinnelige serien
<3Rosenborg BK<3
  • 0
Skal se den nye filmen. Men ikke dubba på norsk. Det er en skam for alle star wars dfan Blir sikkert helt ok.
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Jeg er en stooooor Star Wars fan, men faen, denne filmen er hedensk! Ren melking! Vet ikke om jeg vil se den
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer ps8hand:
Star Wars The Clone Wars.Noen som gleder seg?
(Den grønne karen dukker opp når du minst venter det!)
(Igjen!)

Gleder meg som en liten unge (og som den nørden jeg er).

Siterer Neivler:
Skal se den nye filmen. Men ikke dubba på norsk. Det er en skam for alle star wars dfan Blir sikkert helt ok.

Jeg veit! HVORFOR?! Det er ikke et krav at alle animerte filmer må dubbes til Norsk! Det er rein blasfemi!!!

Vedder på at de til og med hadde dubba hvis det hadde kommet en Hostel animasjonsfilm.

Lagt til 2008-08-09 21:23:
Siterer Sithlord:
Jeg er en stooooor Star Wars fan, men faen, denne filmen er hedensk! Ren melking! Vet ikke om jeg vil se den

Hvorfor? Hva er det som gjør den til melking? Det er jo GL som har regisert den, de har brukt like lang tid på den som alle andre Star Wars-filmer.
Er det kun fordi den er i CG? Det er i så fall en skikkelig teit og uverdig grunn til å kalle det "Melking". Hva med alle spillene og sånnt som har kommet, da? De er mye mer melking enn den kommende filmen.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Det er jo ikke GL som har regisert filmen, det er Dave Filoni. Men GL har vært med å lage den.

Man kan jo også velge mellom å se den med norsk eller orginal tale så det er jo ikke noe problem
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Jammen bare det at de faktisk har dubba den er ille nok.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Jammen bare det at de faktisk har dubba den er ille nok.


Det må jeg si meg enig i
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Akkurat som om det har blitt en regel at alle animasjonsfilmer som kommer til Norge MÅ dubbes... Slik som de også gjorde med Simpsons f.eks.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Akkurat som om det har blitt en regel at alle animasjonsfilmer som kommer til Norge MÅ dubbes... Slik som de også gjorde med Simpsons f.eks.


Når jeg så filmen på DVD for første gangen var den jo stilt på norsk, det var forferdelig å høre på Heldigvis så jeg den med orginal tale på kino.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer Ikki-kun:
Slik som de også gjorde med Simpsons f.eks.


Ja, hva faen? Samme med Harry Potter-filmene også, de dubbes skamløst, selv om de fleste som ser disse filmene enten forstår engelsk eller kan lese undertekstene. Og nå skal jo Star Wars ødelegges av dubbing også. Jeg hater dubbing, uansett hvilket originalspråk det er. Ser jeg en asiatisk film, vil jeg helst se den med original tale (selv om jeg ikke forstår en dritt), heller en engelskdubbet versjon.

Jeg har ikke så store forventninger til The Clone Wars, men da kan jeg i hvert fall ikke bli skuffet. Den skal definitivt sees (med engelsk tale, selvsagt).
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!