Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Mitt Band! Med musikkvideo.


Her er en musikkvideo av bandet mitt som spiller en sang vi lagde til en festival! Vet ikke om det er så mange som liker denne musikkstilen, men håper dere liker filmen uansett! Trykk gjerne på "like" hvis det faller deg inn Jeg er forresten trommisen!

Lagt til 2010-12-14 14:32:
http://www.youtube.com/watch?v=14a5oSzah6Y
  • 0
Ikke min favorittsjanger, men en bra låt.
Hva spiller du i bandet?
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Digget bassen. Ser ut til at dere har gode ferdigheter innenfor musikk
Riddle me this
  • 0
Det her e noe av d BÆSTE Æ NOEN GANG HAR HØRT!

har alltid leita etter sånn her musikk!

I IZ GOING TO SEE U LIVEZ SOME DAY!


PS: Mp3 links?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Chill låt. ÅÅÅÅÅ, jeg vil lære slapping på bass. Vokalen var det eneste jeg mislikte litt. Gitarspillet groover.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Dere var gode!

Min bror hadde noen eskapader inn i musikkverden tidligere i år. Tør jeg å linke?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Ursa Minora:
Dere var gode!

Min bror hadde noen eskapader inn i musikkverden tidligere i år. Tør jeg å linke?


Velvet Revolver (med slash ogsånt) Vokalen er lik syns jeg
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Likte spesielt hovedriffet til gitaren. Den satt som støpt. Ellers så blir det andre litt kjedelig, men dere har virkelig noe der. Bare stå på, så kan det bli noe virkelig bra.
Chill hard, man!
  • 0
Tusen takk alle sammen, både for skryt og kritikk!

Ikki-kun:
Jeg spiller trommer

Cool and Calm:
Tusen takk! Hehe, gi meg adressen din så sender jeg deg den!

Martin Andresen:
Skjønner at du kan syntes det blir kjedelig, men det var jo tross alt bare en innledning til en festival. Hvis denne en gang blir lagd med ny tekst osv, kommer vi også til å legge på nye partier, soloer osv!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Dette var bra! Likte ærlig talt ikke vokalen, syntes den ble litt stressende, men ellers er dette stødig. Høres profesjonellt ut.
You're sleeping over, right?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!